(Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

1
Beste collega,

Graag zou ik jullie objectieve mening willen horen over mijn webshop.

het is een webshop islamitische zwemkleding (Burkini), UV beschermende zwemkleding, corrigerende zwemkleding, zwemkleding in grote maten.

zelf ben ik natuurlijk dagelijks bezig met deze webshop, waar door ik hem natuurlijk in een ander perspectief zien.

Graag zou ik jullie mening horen over het design, tekst, gebruiksvriendelijkheid enz enz.
Tips over verbeteringen zijn ook altijd welkom.

Alvast vriendelijk bedankt

http://www.modestswimwear.be
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

2
Interessant concept (ik ben zelf moslima, vandaar dat ik even wilde kijken).
Twee of eigenlijk drie dingen die mij direct opvielen:
1. dat chat-popupje vind ik niks
2. bij plussize staat er een dame met maat 38 oid
3. wat een verschrikkelijke badpakken in aqua. Ik heb zelf ook een plussize en zou die dus nooit van zijn leven kopen. Ik zou juist voor effen zwart gaan oid. Vlekken en bloemen zijn volgens mij een flinke no-no als je serieus obees bent.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

4
Beste collega's bedankt voor jullie reactie

@Mieke
Maar zou het toch niet fijn zijn, dat er een mogelijkheid is om iets te vragen via chat? Of zou je dit zelf nooit gebruiken?

Jammer genoeg heb ik van deze twee modellen geen apart plus size product foto. Dus heb deze foto's dan maar gebruikt. Ik ben hier voor momenteel nog een beetje afhangkelijk van mijn leverancier. Zou zelf binnen kort eens nieuwe moeten maken

De twee blauwe modellen ben ik ook niet kapot van, maar smaken verscillen. Denk je dat ik ze er beter tussen uit haal?

@Retronitendokopen

Dit is wel voor heel europa. Dacht dat dat makkelijk en duidelijk zou zijn. Wat zou jij een eerlijke prijs vinden voor NL BE ?

MVG
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

5
loekdebruijn schreef:Dit is wel voor heel europa. Dacht dat dat makkelijk en duidelijk zou zijn. Wat zou jij een eerlijke prijs vinden voor NL BE ?
Bijvoorbeeld € 4,95 voor Nederland en België, en € 7,95 voor de rest van Europa. Kijk ook eens wat je directe concurrenten doen.

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

7
RetroNintendoKopen schreef:Verzendkosten van 7,95? Dat is binnen Nederland wel erg prijzig en dat stoot klanten wellicht af.
Komt vanuit België hè? Maar als je voornamelijk in Nederland levert zou ik idd even naar de prijs kijken.

Ik zie op de iPad het chatvenster niet maar normaal is de chat erg handig hoor. Hebben wij ook en mensen vinden het erg fijn.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

9
PeterPastoor schreef:
RetroNintendoKopen schreef:Verzendkosten van 7,95? Dat is binnen Nederland wel erg prijzig en dat stoot klanten wellicht af.
Komt vanuit België hè? Maar als je voornamelijk in Nederland levert zou ik idd even naar de prijs kijken.

Ik zie op de iPad het chatvenster niet maar normaal is de chat erg handig hoor. Hebben wij ook en mensen vinden het erg fijn.
Ze hebben het toch aangepast? Of ze zijn er iig mee bezig; de flash uit het systeem te halen zodat het ook op iPhone en iPad te zien is.

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

10
loekdebruijn schreef:@Mieke
Maar zou het toch niet fijn zijn, dat er een mogelijkheid is om iets te vragen via chat? Of zou je dit zelf nooit gebruiken?

Jammer genoeg heb ik van deze twee modellen geen apart plus size product foto. Dus heb deze foto's dan maar gebruikt. Ik ben hier voor momenteel nog een beetje afhangkelijk van mijn leverancier. Zou zelf binnen kort eens nieuwe moeten maken

De twee blauwe modellen ben ik ook niet kapot van, maar smaken verscillen. Denk je dat ik ze er beter tussen uit haal?
Sorry, mijn reactie gisteren was heel kort. Mijn pc is op zijn eind en serieus aan het vastlopen steeds. Daarom had ik ook zo'n last van dat chat-ding. Het bleef maar open staan en ik kreeg het niet dicht etc etc.
Wat de blauwe modellen betreft: ik zou ze niet verkopen. Maar goed, smaken verschillen inderdaad. Ik zou er dan een betere foto voor maken, want dit is om te huilen. Het gaat me niet eens om de maat van het model (met die maat is het enorm moeilijk om iets mooi te passen), maar het geheel.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

12
Naar die chat ga ik vanavond gelijk eens kijken. Heb de Html code gewoon geknipt en geplakt dus normaal zou dat goed moeten werken.

Bedankt om dit te melden.

Mieke bedankt voor je tips, ga die modellen er misschien gewoon tussen uit halen?. De klanten kunnen die maat dan natuurlijk nog altijd bestellen maar dan gewoon via de categorie full cover. Hoop dat ze dit dan wel zien?

Het ideetje van UV zwemkleding voor baby's vind ik heel goed. Hier ga ik in de toekomst een groothandel voor zoeken.

Als er nog meer opmerkingen of tips zijn hoor ik dat graag. Vinden jullie de lay-out goed en passen bij het product?
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

13
Loek, sowieso vind ik maar een paar foto's ok in de plussectie.
Die vrouw in dat groen/bruine badpak (die ik op zich helemaal niet mooi vind) staat wel goed op de foto. De andere foto's zijn écht niet aantrekkelijk.
Ik ben zelf dus ook obees en ik wil dan liever zoiets zien als dat groen/bruine badpak dan bv. de tweede foto (zie de knieën/scheef/half afgeknipt oid) of de vijfde foto (zo vierkant) of negende foto (moet ik me soms ook schamen in zo'n pak, waarom is dat gezicht blurry?).
Ik klink nu heel negatief misschien, maar ik bedoel het wel goed.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: (Modestswimwear.be) Webshop in zwemkleding - feedback?

16
loekdebruijn schreef:Ik hoor dat jullie, de foto's van de plus-size categorie minder vinden. Geld dit ook voor de rest van de product foto's in anderen categorieën?
Die zijn niet slecht, maar meer algemeen "het kan altijd beter". Je hebt één foto die zich beperkt laat vergroten; dat kun je uitbreiden tot meer aanzichten (een achteraanzicht bijvoorbeeld) en vergrotingen van details (een mooi afgewerkte kraag, een opvallende mouw, enzovoort).