Handig voor zowel diegene die zich willen inlezen; de software gebruiken maar een forum bij Biedmeer missen; waar nodig een gedeelde wish kunnen indienen en andere gerelateerde zaken.
Later zal ik hier nog een korte impressie weergeven van Biedmeer.
Nu eerst de focus op actuele ervaringen inzake het nieuwe thema 'Enoza'.
Enoza thema is vorige week live gegaan bij Biedmeer. Hier is de uitleg van Biedmeer te lezen.
Een eerste indruk is dat de update sterk gericht is op betere grafische weergave.
LET WEL:BETA VERSIE.
Ik durf zelf zodoende nog niet live te gaan. sterker nog; ik betaal iedere maand braaf en ben van mening dat men ervoor moet kiezen om een groep gebruikers actief te benaderen voor testwerk. Voor zover dit dan niet gedaan is, dat weet ik niet.
Dan zou het thema gewoon live moeten kunnen gaan in produktie.
Ik ben geïnteresseerd in:
- heeft dit thema een te verwachten gedrag op iedere courante combi van device&browser?
Omdat wij de pagina visueel breder trekken dan de 1024 krijgt de pagina raar gedrag bij bepaalde combi's. Dit nog niet getest.
- juiste imag-benaming gebruiken zodat de image's zoekbaar zijn.
- Verbeterpunten inzake sitespeed in thema Kameleon: 'Gebruikmaken van browsercaching, Afbeeldingen combineren in CSS-sprites, Comprimeren inschakelen.'Reactie Biedmeer: Op dit moment zijn er geen mogelijkheden om aan afbeeldingen eigen namen mee te geven. Het is iets wat wel vaker gevraagd is en mogelijk in de toekomst wel gaat komen. (wishlist)
Met het thema Enoza heb ik alleen een high prio op 'Comprimeren inschakelen'
Dit lijkt er dus op vooruit gegaan, fijn. Overigens geen reactie ontvangen op mijn vraag of de opgeloste punten bewust zijn aangepakt.
- groepsactie's op produktgroepen. Hier zijn recentelijk enkele verbeteringen in aangebracht, fijn.
- klantstatistieken. Ik zou op korte termijn meer statistieken uit willen halen zoals hoe de opbouw is van mijn huidige klantgroep. Is een wens van mij, nog niet ingediend.
- Admarkt/Onderschrift bij elke productbeschrijving: ik wil graag een universele ondertitel bij produkten die ook op Marktplaats getoond mogen worden. Staat nu als wens te boek
Tot zover mijn bevindingen tot nu toe, binnenkort meer.
Nu graag inzicht op wat jou bevindingen zijn en mogelijke reacties.
(Lief modje; mocht dit zo niet de bedoeling zijn dan aub dit niet wegkieperen maar wellicht mergen.)