Beste allemaal,
Dit gedeelte van de forum heb ik nu een aantal keren gelezen en vind de feedback die de webwinkelliers krijgen erg boeiend.
Mijn vraag aan u, wilt u ook eens een kijkje nemen op http://www.pientrakteert.nl ?
Ik ben erg benieuwd wat u opvalt en wat ik kan verbeteren.
Al vast bedankt!
Pien.
Re: pientrakteert.nl : Graag feedback
2* Ik vind de website erg druk overkomen.
* Gastenboek komt onprofessioneel over.
* De pagina "Veel gestelde vragen" is handig.
* Bij "Algemene voorwaarden" moet ik nog een keer extra doorklikken.
* Er is geen achteraf betaalmogelijkheid. (Is verplicht)
3ik ben benieuwd naar de verrassing van Pien.
In de 3 seconden-test heb ik eigenlijk nog niet echt een idee waar het over gaat.
ja, welkom staat er maar dat voegt niets toe. Niet rot bedoelt maar die ruimte kun je beter gebruiken.
In de navigatie krijg ik wel een idee. Probeer bij binnenkomst duidelijk te maken waar het over gaat.
Naar geboorte traktaties, weinig tekst wat een zoekmachine zou kunnen indexeren.
5 X 'traktaties' en 3 X 'geboorte'
Ook bij de individuele produkten weinig tekst, mag je rustig wat uitbreiden.
Het idee is wel leuk van je site!
Nog wat opmerkingen:
Meta description
Kijk lekker rond op mijn site Je vindt hier creatieve traktaties, feestpakketten, afscheidscadeautjes en nog veel meer. Veel plezier, groetjes
Kan slimmer, het vertegenwoordigd vast wel jou persoonlijke manier van handelen maar daar heeft een willekeurige zoekmachine niets aan.
Title
Home | Pien Trakteert
Length: 21 characters
Home voegt niets toe. Probeer hier iets toepasselijks van te maken tot ongeveer 70 karakters.
Text/HTML ratio
7.65%
Da's dramatisch weinig..
Je bent best leuk bezig maar site optimalisatie kun je je voorlopig he-le-maal in uitleven

In de 3 seconden-test heb ik eigenlijk nog niet echt een idee waar het over gaat.
ja, welkom staat er maar dat voegt niets toe. Niet rot bedoelt maar die ruimte kun je beter gebruiken.
In de navigatie krijg ik wel een idee. Probeer bij binnenkomst duidelijk te maken waar het over gaat.
Naar geboorte traktaties, weinig tekst wat een zoekmachine zou kunnen indexeren.
Nog wat opmerkingen:
Meta description
Kijk lekker rond op mijn site Je vindt hier creatieve traktaties, feestpakketten, afscheidscadeautjes en nog veel meer. Veel plezier, groetjes
Kan slimmer, het vertegenwoordigd vast wel jou persoonlijke manier van handelen maar daar heeft een willekeurige zoekmachine niets aan.
Title
Home | Pien Trakteert
Home voegt niets toe. Probeer hier iets toepasselijks van te maken tot ongeveer 70 karakters.
Text/HTML ratio
7.65%
Da's dramatisch weinig..
Je bent best leuk bezig maar site optimalisatie kun je je voorlopig he-le-maal in uitleven

4Jan Speelgoedboer schreef: Title
Home | Pien Trakteert
70 karakters is tegenwoordig meestal teveel, de titel is nu berekend via pixel breedte.
Een goed programma om het te bepalen is deze snippet
http://www.seomofo.com/snippet-optimizer.html
Jan speelgoedboer heeft wel gelijk dat de tekst maar pover is.
Zo ga je nooit hoog scoren bij de zoekmachines. kijk eens bij je grootste concurrenten.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Bedankt voor uw reactie.HorseTopShop schreef:* Ik vind de website erg druk overkomen.
De achteraf betaalmogelijkeheid kan bij afhalen. Dus die is er wel.
Ik begreep juist toen ik begon dat het toevoegen van een gastenboek juist op prijs gesteld wordt door je bezoekers.
De algemen vw krijg ik op de een of andere manier niet gewijzigd.
6Bedankt voor je uitgebreide reactie.Jan Speelgoedboer schreef:ik ben benieuwd naar de verrassing van Pien.
Nog wat opmerkingen:
Meta description
Title
Home | Pien Trakteert
Text/HTML ratio
7.65%
Da's dramatisch weinig..
Je bent best leuk bezig maar site optimalisatie kun je je voorlopig he-le-maal in uitleven![]()
Ik ben met je tips aan de slag gegaan maar ik merk dat dit niet mijn sterkste kant is.
SEO teksten schrijven is een vak apart. Ik merk bij het aanpassen dat ik snel in herhaling val en dat schijnt ook niet handig te zijn. Met wat hulpprogramma's en inlezen op de materie hoop ik dat ik een stukje dichterbij aan het komen ben. Jou blog heeft mee geholpen het een klein beetje te begrijpen maar een hoop termen gaan ver boven mijn pet. bv alt teksten gebruiken bij afbeeldingen met die <>"" en zo waar moet ik dat wegschrijven dan? hihi zoals je merkt moet ik nog een he-le-boel leren qua optimalisatie.
7Afhalen is niet voldoende als achteraf betalen. Dit moet wettelijk dus op een andere manier. Rembours dus bv. Maak de prijs dan wel redelijk hoog. De meeste mensen zullen er dan niet voor kiezen.pientrakteert schreef:Bedankt voor uw reactie.HorseTopShop schreef:* Ik vind de website erg druk overkomen.
De achteraf betaalmogelijkeheid kan bij afhalen. Dus die is er wel.
Ik begreep juist toen ik begon dat het toevoegen van een gastenboek juist op prijs gesteld wordt door je bezoekers.
De algemen vw krijg ik op de een of andere manier niet gewijzigd.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!