Re: Als je je afvraagt waar je verloren pakketjes zijn

3
Ik sta hier niet van te kijken.

Postnl betaald hun subcontracters zo slecht, dat de subcontracters hun koeriers nog slechter moeten betalen en er allemaal vreemde situaties ontstaan. Een subcontracter krijgt ong ( afhankelijk van de route) € 1.5 per afgeleverd pakket betaald. Hiervan betaald de subcontracter ook nog eens de koerier. Die ook vaak weer een subcontracter is.

Re: Als je je afvraagt waar je verloren pakketjes zijn

4
Hmm, liever een garagebox dan de oplossing die ze hier gebruiken. Hier gooien ze gewoon 's ochtends een aanhanger (boedelbak maar dan met rolluiken) neer. Daaruit halen de postbezorgers dan de gesorteerde zakken met post uit.

De aanhanger zelf is wel gesloten, en de rolluiken gaan op slot maar.... de aanhanger zelf zit met een goedkoop fietsslot op slot. Dus de aanhanger achter de auto en gaan....

Nu zal er denk ik weinig webwinkel post tussen zitten, tenzij je producten gewoon in een enveloppe passen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Als je je afvraagt waar je verloren pakketjes zijn

7
Wat dacht je van de voorzieningen, ik neem aan dat een postbode ook wel een kopje koffie of thee lust als het koud is. Nadeel van drinken is dat je het vocht ook weer kwijt moet dus moet de postbode maar een boom opzoeken?

Een van de pakketbezorgers weet dat hij bij ons op de zaak altijd naar de toilet kan, en ik ben ook niet te beroerd om een kop koffie te zetten voor hem. Heeft zo zijn voordelen want hij doet graag wat extra moeite voor ons.