Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

7
Ik heb even gekeken maar het een soort van WISIWYG editor. Je kan plaatjes en text aanpassen in de footer maar ik zou niet weten hoe je hier de Zopim code aan de header zou moeten toevoegen.

Tenzij iemand hier een briliant idee heeft hoe je via het dashboard (geen FTP toegang) in de code kan zal het via de klantenservice van shoppagina.nl moeten gaan.

En daarom hou ik dus niet van die huurwinkels....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

8
In het andere topic (link hier boven) schrijft hij dat de code er al in staat, maar dat de widget steeds offline aangeeft.
Aangezien TS echter nauwelijks informatie geeft en nu verschillende mensen in verschillende topics dezelfde vergeefse moeite laat doen ben ik er wel klaar mee ;)
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

9
Zonnepakje schreef:In het andere topic (link hier boven) schrijft hij dat de code er al in staat, maar dat de widget steeds offline aangeeft.
Aangezien TS echter nauwelijks informatie geeft en nu verschillende mensen in verschillende topics dezelfde vergeefse moeite laat doen ben ik er wel klaar mee ;)
Ja dat klopt ook, maar de verbinding lukt niet, iemand had het even geprobeerd maar het lukte haar ook niet, als je niet kan helpen verzoek ik jou weg te blijven van mijn topic

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

10
Probleem is dat je met de WYSIWYG editor dus alleen in de body dingen kan aanpassen. De zopim chat code moet in de <head> tag niet in de <body>.

Ik denk dat een mailtje naar shoppagina de enige oplossing is. Hun zouden deze code dus wel even in de header tag kunnen zetten
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

11
zopimchatten schreef:Ja dat klopt ook, maar de verbinding lukt niet, iemand had het even geprobeerd maar het lukte haar ook niet, als je niet kan helpen verzoek ik jou weg te blijven van mijn topic
Sorry? Jij opent een dubbel topic en geeft geen en daarna verkeerde en onvolledige informatie waardoor mensen maar moeten gokken en raden wat er aan de hand is.

Als je goede hulp wilt, open dan 1 topic in plaats van 2 en geef de informatie die mensen nodig hebben. Wij proberen jou te helpen, niet andersom :roll:
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

12
Het Varaantje schreef:Probleem is dat je met de WYSIWYG editor dus alleen in de body dingen kan aanpassen. De zopim chat code moet in de <head> tag niet in de <body>.

Ik denk dat een mailtje naar shoppagina de enige oplossing is. Hun zouden deze code dus wel even in de header tag kunnen zetten
Volgens mij kun je vrijwel alle JavaScript ook in <body>...</body> zetten, zolang je A maar voor B laadt wanneer B afhankelijk is van A. Je kunt de snelheid waarmee een webpagina lijkt te laden zelfs verhogen door functionaliteit die niet onmiddellijk nodig is, vlak voor de eindtag </body> te laden.
StoreCore.io

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

13
Ward schreef:
Het Varaantje schreef:Probleem is dat je met de WYSIWYG editor dus alleen in de body dingen kan aanpassen. De zopim chat code moet in de <head> tag niet in de <body>.

Ik denk dat een mailtje naar shoppagina de enige oplossing is. Hun zouden deze code dus wel even in de header tag kunnen zetten
Volgens mij kun je vrijwel alle JavaScript ook in <body>...</body> zetten, zolang je A maar voor B laadt wanneer B afhankelijk is van A. Je kunt de snelheid waarmee een webpagina lijkt te laden zelfs verhogen door functionaliteit die niet onmiddellijk nodig is, vlak voor de eindtag </body> te laden.
Kan jij mij met teamviewer een handje helpen dan?

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

15
Ward schreef:
zopimchatten schreef:Kan jij mij met teamviewer een handje helpen dan?
Als de fout in de HTML-code van je site zit, is remote access tot jouw pc nooit de oplossing. Toon eens een screenshot of code van wat je nu hebt?
Ik weet niets van codes etc daarom zou ik graag dat u met teamviewer eens even zelf kan kijken

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

17
De webwinkel is overigens zo illegaal als het maar zijn kan. Ik wou het gisteren niet zeggen maar echt zopimchat... Je steekt veel energie is een webwinkel die niets gaat verkopen maar waar je je zometeen wel voor mag verantwoorden voor de rechter als je pech hebt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: hoe moet ik de code van zopim chat installeren??

18
Het Varaantje schreef:De webwinkel is overigens zo illegaal als het maar zijn kan. Ik wou het gisteren niet zeggen maar echt zopimchat... Je steekt veel energie is een webwinkel die niets gaat verkopen maar waar je je zometeen wel voor mag verantwoorden voor de rechter als je pech hebt.
ik heb al iemand die het kan doen, hoe verwijder ik deze topic?