Ideeën voor een webshop

1
Goedendag,

Ik zoek ideeën voor mijn toekomstige webshop. Want de bedoeling is dat ik (met m'n ouders) een webshop ga starten.
Goede support, scherpe prijzen en snelle (en gratis en discrete) levering moeten een pré zijn.
Ikzelf denk aan elektronische producten, voor beveiliging (bewakingscamera's van Foscam US bijv., goedkope contactalarmen e.d.) of voor of een goed welzijn (huisbevochtigers, ventilators e.d.) of exotische dranken. Ik wil onderscheidend zijn van alle andere webshops, door gebruik te maken van live chats, zeer duidelijke antwoorden, geen leugens/verkooppraatjes, en de hoogste kwaliteit waarborgen.
(En een uitstekende aftersales zullen mijn klanten ook waarderen.)

De inkoop mag niet teveel kosten, aangezien wij niet rijk zijn.
Ik ben niet geïnteresseerd in dropshipping. Ik kan zo de kwaliteit niet garanderen, en als de leverancier plat ligt, lig ik ook helemaal plat.

Ik ben jullie bij iedere tip over het aanbod én de service van mijn webshop dankbaar.
Aarzel niet om een berichtje te posten, ik geef z.s.m. antwoord. ;)

Groet,
Joey

Re: Ideeën voor een webshop

2
Wij kunnen niet in een glazen bol kijken om te zien wat bij jouw past.
Je zal toch zelf beter een keuze kunnen maken dan de lezers.

Als wij het gat in markt ook hadden gevonden......

Re: Ideeën voor een webshop

4
Is dit een wedstrijd voor het beste business plan? Zo ja, wat kan ik winnen? :lol:


Nee, even serieus. Dit gaat zo niet werken. Als iemand een gouden ei heeft gaan ze die niet weg geven, en wat al eerder is gezegd: wij kunnen natuurlijk niet voor jou beslissen wat je zou moeten gaan verkopen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ideeën voor een webshop

5
Jullie hebben gelijk. Ik ga de komende tijd rustig aan de eettafel nadenken over een eigen business.
Want jullie kunnen dat niet voor mij doen, een shop beginnen kost tijd en geld. Ik zal het toch zelf moeten doen. ;)

Bedankt voor jullie reacties.

Re: Ideeën voor een webshop

8
Ik heb nog wel een kant en klare webshop (Magento) voor je. Je hebt geen voorraad nodig.

Ik heb de webshop voor mijn vriendin gekocht, maar zij ziet er vanaf.

Ik zal je een PM sturen.

Groeten
Jeroen