Erotische webwinkel inclusief dropshipper, veel potentie!

1
Beste lezers,

Vanwege een andere onderneming bied ik mijn webwinkel aan.

De webshop heeft veel potentie. Er is weinig aan gedaan maar toch is er omzet gedraaid.

De organische zoekresultaten neemt zo'n 50/60% voor zijn rekening. Ook is er een Facebook pagina aangemaakt met rond de 120 likes. Hier is weinig tijd is gestoken, dus wanneer dit actief wordt gebruikt zal dit zeer zeker snel groeien.

De webwinkel komt met een kant-en-klare dropshipper. Deze dropshipper beschikt over duizenden artikelen en heeft als levertijd: voor 8 uur besteld = morgen in huis. Dit is dus ideaal voor de beginnende (en de gevorderde) webwinkel eigenaar.

De webwinkel is zeer makkelijk aan te passen en de back-end is zeer overzichtelijk. Er zijn diverse koppeling beschikbaar. Door te weinig tijd heb ik dit helaas niet kunnen toepassen maar dit zou voor een sneeuwbal effect zorgen wanneer dit toegepast wordt. Denk hierbij aan kant-en-klare koppelingen voor beslist.nl en andere sites.

De webshop kenmerkt ook vooral vanwege zijn pakkende en korte site url. Makkelijk te onthouden, kort en zeer effectief. De webshop oogt zeer professioneel en met wat kleine aanpassingen zal de omzet omhoog schieten.

Link: stuur mij een persoonlijk bericht.

Voor meer informatie kunt u altijd mailen.

Met vriendelijke groet,
Hugo

Re: Erotische webwinkel inclusief dropshipper, veel potentie

3
webshopnew schreef:De webshop heeft veel potentie. Er is weinig aan gedaan maar toch is er omzet gedraaid. [...] De webwinkel komt met een kant-en-klare dropshipper.
Dat betekent meestal / te vaak dat iemand even een OpenCart zip-bestand heeft uitgepakt en daarin een CSV-bestand heeft geïmporteerd. Vandaar dat we daarvoor forumregels kennen.
Forumregels schreef:Webshop te koop aanbieden
Ook is het mogelijk hier een bestaande webshop te koop aan te bieden.
De volgende gegevens zien wij graag terug bij het te koop aanbieden van een webshop:
- indicatie verkoopprijs
- indicatie maandelijkse bezoekers
- welke branche
- indicatie omzet
- indicatie winst
- indicatie waarde voorraad
- oprichtingsdatum
- conversie percentages
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.