Hallo allemaal,
mijn naam is Rebecca en ik heb in februari dit jaar mijn webshop http://www.vivehome.nl gestart.
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de webshop zouden willen bekijken en hier opbouwende kritiek op willen leveren.
alvast bedankt.
groet
Rebecca
Re: www.vivehome.nl
2Vive Home kan niet garant staan voor een tijdige bezorging door PostNL. Daarnaast is Vive Home niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van de producten door PostNL.
U bent wel degelijk verantwoordelijk, dus aansprakelijk voor de producten die u de koper toestuurd. De koper hoeft niet te dealen met de postbezorger, dat mag u doen.
Daarnaast kunnen artikelen in de uitverkoop niet geretourneerd worden.
uitverkoop of niet, de koper heeft juridisch gezien 14 dagen bedenktijd.
U bent wel degelijk verantwoordelijk, dus aansprakelijk voor de producten die u de koper toestuurd. De koper hoeft niet te dealen met de postbezorger, dat mag u doen.
3Dankjewel voor het bekijken en het advies.PcPluselectra schreef:Vive Home kan niet garant staan voor een tijdige bezorging door PostNL. Daarnaast is Vive Home niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van de producten door PostNL.
We zullen dit aanpassen.
Nogmaals bedankt
Rebecca
http://www.vivehome.nl
4Leuke site.
Ik zou de cookiemelding weghalen (op eigen risico ) want deze is erg irritant.
Wellicht afmetingen bij producten? De info is maar summier.
Telefoonnummer zie ik ook zo snel niet staan. (ah bij de voorwaarden, na 18.00 uur bereikbaar... kost je wel klanten die een vraag hebben. Bijvoorbeeld wat de afmetingen zijn .
Telefoonnummer zie ik ook zo snel niet staan. (ah bij de voorwaarden, na 18.00 uur bereikbaar... kost je wel klanten die een vraag hebben. Bijvoorbeeld wat de afmetingen zijn .
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Bedankt Frafrafrafra schreef:Leuke site.
Die cookie melding is inderdaad een doorn in mijn oog, maar weet niet zeker hoe streng hier op toegezien wordt.
Bedankt voor je advies en tips, gaan we naar kijken.
Fijn dat hier zo goed gereageerd wordt.
Groet.
Rebecca
6site werk vrij traag, laadtijden zijn voor mij te hoog, snellere hosting of cache misschien ?
Bij checkout de vraag om geboortedatum. Niet verplicht maar ik vraag me met privacy altijd af waarom moeten winkels dat weten ?
retouren, herroepingsrecht je moet tegenwoordig ook een indicatie geven wat de kosten voor de klant zijn als deze de goederen terug wil sturen. Lijstje van post of gls als voorbeeld.
Als gast moet ik eerst privacy voorwaarden opslaan, dan wordt er toch account gemaakt en pas dan zie ik de betaal mogelijkheden.
Beetje omslachtig en overbodig. Je accepteert de voorwaarden en privacy is daar onderdeel van. De tekst niet op de pagina zelf maar wel vakje met link naar de tekst en dat vakje moet je zelf selecteren.
Ik bevestig mijn bestelling als button om te bestellen. sinds juni moet dat volgens de Eu wetgeving een knop zijn met tekst als bestellen met betaalverplichting.
'het moet duidelijk zijn dat je moet betalen als je een bestelling plaatst. Krom maar wetgeving.
Bij postcode.nl kun je plugins krijgen dat klant alleen postcode en huisnummer ingeeft, de rest vult de plugin zelf in.
Bij checkout de vraag om geboortedatum. Niet verplicht maar ik vraag me met privacy altijd af waarom moeten winkels dat weten ?
retouren, herroepingsrecht je moet tegenwoordig ook een indicatie geven wat de kosten voor de klant zijn als deze de goederen terug wil sturen. Lijstje van post of gls als voorbeeld.
Als gast moet ik eerst privacy voorwaarden opslaan, dan wordt er toch account gemaakt en pas dan zie ik de betaal mogelijkheden.
Beetje omslachtig en overbodig. Je accepteert de voorwaarden en privacy is daar onderdeel van. De tekst niet op de pagina zelf maar wel vakje met link naar de tekst en dat vakje moet je zelf selecteren.
Ik bevestig mijn bestelling als button om te bestellen. sinds juni moet dat volgens de Eu wetgeving een knop zijn met tekst als bestellen met betaalverplichting.
'het moet duidelijk zijn dat je moet betalen als je een bestelling plaatst. Krom maar wetgeving.
Bij postcode.nl kun je plugins krijgen dat klant alleen postcode en huisnummer ingeeft, de rest vult de plugin zelf in.
7Bedankt, zeer bruikbare beoordeling en tips.bbob schreef:site werk vrij traag, laadtijden zijn voor mij te hoog, snellere hosting of cache misschien ?
Ik ga er mee aan de slag.
Met vriendelijke groet
Rebecca