Retouren en zendingen van leverancier verzenden naar postnl

1
Beste mensen,

Wij zijn bezig met het opzetten van een webshop met mode- en festival accessoires. Nu is mijn vraag de volgende:
Mag ik retouren en zendingen van leveranciers naar een PostNl punt laten verzenden op naam van mijn bedrijf? Aangezien ik nog een baan heb ben ik door de dag nauwelijks thuis ben.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Re: Retouren en zendingen van leverancier verzenden naar pos

3
BertB schreef:PostNL zendingen komen vanzelf terecht op het postNL punt in de buurt, wanneer ze niet kunnen worden afgeleverd.
Bedankt voor de reactie.
Kan ik ze er dan ook rechtstreeks heen laten sturen? Want tegen de tijd dat ik ze kan gaan ophalen bij het postnl punt zijn reeds meerdere dagen verstreken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Retouren en zendingen van leverancier verzenden naar pos

5
Als je je klanten en leveranciers (retour)pakjes laat bezorgen op een adres van PostNL met jouw bedrijfsnaam boven het adres, dat gaat dat waarschijnlijk niet goed. Of je moet hele goede afspraken maken met het PostNL punt dat ze zonder enige beloning pakjes voor je in ontvangst nemen en bewaren.

Pakjes laten verzenden naar een postbus is idd een optie. Of je kunt de leverancier verzoeken gebruik te mken van een verzendservice met afhaalpunten i.g.v. niet thuis.
Bezoek http://www.designcovers.nl voor voordelige iPad en Samsung tablet hoezen.