[www.creativesbypl.nl] Feedback?

1
Hallo,

Ik ben eigenaar van Creatives By PL. Onze collectie bestaat voornamelijk uit handgemaakte luxe woonaccessoires & lifestyle artikelen. Wij zijn in december 2013 begonnen met de online verkoop.

Wat zijn onze USP's?
- Handgemaakte producten: alle producten in onze webshop worden met de handgemaakt & zijn dus uniek.
- Beperkte oplage: wij zijn dagelijks op zoek naar nieuwe stoffen, draden, garen etc. Hier maken wij vervolgens een beperkt aantal items van.

Wij maken gebruik van http://www.mijnwebwinkel.nl - en wij willen graag na de recente responsive updates graag feedback op onze website (desktop- en mobiele versie).

*De button "NIEUW" werkt nog niet. Deze pagina is bijna klaar.

Wat gaan we in de toekomst doen?
In de toekomst komt er een pagina "OP MAAT" waar (zoals de titel van de pagina al zegt) consumenten de mogelijkheid hebben om meer informatie te krijgen over producten "OP MAAT".
Hier komt een keuze INDOOR / OUTDOOR - we beschikken over meer dan 200 modieuze meubelstoffen die geschikt zijn voor in- en (of) outdoor gebruik - waardoor het overzichtelijk en gebruiksvriendelijk wordt.

Social Media
- Facebook (83 likes)
- Twitter (223 volgers)
- Tumblr (17 volgers)

Wij zijn nog niet erg veel bezig geweest met social media. In 2015 gaan wij hier zeker meer gebruik van maken. Ik ben ook benieuwd hoe jullie tegenover adverteren op Facebook staan, ik denk zelf namelijk dat het voor bijvoorbeeld naamsbekendheid een goede tool is.

Afijn, ik zie jullie feedback graag tegemoet.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires

Re: [www.creativesbypl.nl] Feedback?

2
Zover ik zie is het maken van de site uitbesteed. Ik begrijp echter niet dat de site onbeveiligd is. Beveiliging is nodig om een keurmerk te mogen voeren. in jullie algemene voorwaarden staat dat de site SSL beveiligd is. Ook komt een gastenboek dat in eigen beheer is niet serieus over.

Ook zijn de retourvoorwaarden niet volgens de wet. Men heeft 14 dagen te tijd melding te maken van een retour en dan heeft men nog eens 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Bij de algemene voorwaarden staat dat het geld terugbetaald wordt binnen 30 dagen, maar elders staat weer dat het direct gebeurt.

De site zelf is mooi en goed verzorgd. Hele mooie producten. De tassen zijn ook heel leuk. Ik kan niet oordelen over de prijs. Ik denk dat deze eerlijk gezegd vrij hoog is. Niet voor wat het biedt, maar wel om potentiële kopers te vinden.

Als jullie een showroom hebben, dan zou ik daar ook melding van maken. Ik vind het eerlijk gezegd meer producten voor een mooie exclusieve winkel, dan voor een webwinkel.

Re: [www.creativesbypl.nl] Feedback?

3
Mooie spullen zeg. Ik zou zelf gewoon je prachtige naam als webwinkel naam gebruiken. PASCALE- LESAGE klinkt toch veel beter als creatives-by... daar zijn al zoveel goedkope hobby sieraden sites van, sieraden-by-laura, creative-by-priscilla dat soort dingen. De doelgroep waar je naar zoekt heeft ook geen pontificaal ideal logo-tje - klantenservice- gratis verzending nodig, geef het wat meer bijenkorf look.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.creativesbypl.nl] Feedback?

5
Als ik https voor het adres tik krijg ik deze foutmelding:


Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.










Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.



Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

Ligt het dan aan mijn computer?

Groeten,
Josée

Re: [www.creativesbypl.nl] Feedback?

7
Bedankt voor de feedback! Hier kan ik wel wat mee.

De site is in eigen beheer gemaakt. Ik ben redelijk handig met photoshop en illustrator en dan kom je al een heel eind op http://www.mijnwebwinkel.nl.

Ik heb voor de indeling veel gelezen en opgezocht op internet. Het boek "verleiden op het internet" van Aartjan van Erkel (echt een tip!) heeft mij hier goed bij geholpen.

@i-mobile Bedankt voor de complimenten. De tip/suggestie over de naam gaan we ook zeker bespreken. De "Bijenkorf-look" heeft me zeker geïnspireerd.

@elektrobert Wij zijn bezig met het verkrijgen van verkooppunten. Wij willen de exclusieve interieurwinkels aanspreken. Wij zijn van mening dat onze doelgroep niet naar bijvoorbeeld de Kwantum gaat. Wij zijn er dus mee bezig! In ieder geval bedankt voor de tip/suggestie!

Wat de SSL-verbinding betreft; zodra er gegevens ingevuld moeten worden gaat dat via een SSL-verbinding. Nu is het zo dat ik gebruik maak van http://www.mijnwebwinkel.nl dus dat de URL veranderd, helaas ik kan het niet aanpassen. Uiteindelijk willen we ook webshop laten bouwen. Maar dat is toekomstmuziek.

Hartstikke bedankt voor de feedback tot nu toe. Heeft iemand toevallig tijd om op de mobiele versie feedback te geven? Alvast bedankt.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires