Plugin woocommerce postnl

1
Beste Leden,

Ben opzoek naar een plugin/extentie die het mogelijk maakt om direct vanuit de backend een standaard label kan afdrukken van PostNL. Het bedrijf Paalz biedt dit aan maar het goedkoopste abbo is 200 euro per maand met nog een aantal fee's. Wat ik exact nodig ben is het volgende.

1. Twee buttons bij bestellingen (Postnl standaard en EPS standaard).
2. Nadat je op de button hebt geklikt moet de trackcode worden verstuurd.

Dit alles op basis van CIF (cit servicedesk postnl)

Re: Plugin woocommerce postnl

2
Hoi Jansen,

Misschien heb ik een heel vreemde suggestie voor jou, maar heb je overwogen om met een intermediair in zee te gaan? Ik heb zelf goede ervaringen met MyParcel, maar er zijn er nog genoeg andere partijen die Woocommerce plugins aanbieden die een goede integratie met PostNL services aanbieden. En ze zijn voor de meeste webshops goedkoper dan directe samenwerking met PostNL zelf...

Groet,
Ellen
HiP Metaal: webwinkel in emaille servies en industriële lampen, poefen & woonaccessoires
http://www.hipmetaal.nl

Re: Plugin woocommerce postnl

3
Hallo Ellen,

Bedankt voor je bericht. Dergelijke partijen bieden niet aan wat ik graag wil. Het laten ontwerpen hiervan kost veel tijd en geld. Vaak hoef je bij dergelijke partijen ook niet aan te kloppen voor custom mogelijkheden. Het eerste wat deze partijen vragen is "hoeveel pakketten verstuur je per dag". Verder kun je prima onderhandelen met PostNL ook wanneer je maar 10 pakketten per dag verstuurd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.