Welkom, Penpal Junkie !
Wat ik vooral wil weten als ik goedkope items koop op internet, wat kost het verzenden. Daar krijgt je klant geen antwoord op. Daarvoor moet je eerst al je gegevens invullen, en dat is dus juist niet wat ik wil, ik wil weten wat het kost.
Geef bijvoorbeeld gewoon wat voorbeelden, enveloppepost, pakjespost etc. zodat er een algemeen beeld ontstaat. Want leuk een stickerbox, maar als dat 7 euro kost om op te sturen...
Wat hebben cakejes trouwens met je producten te maken? Bak je ze bruin? Ik kan hier geen link met de shop in zien.
Verder niet mijn idee van kleur, maar das meer omdat ik roze niks vind
Klein foutje bij je iDeal uitleg, de 'U' is vetgedrukt.
Totaal niks van contact gegevens, alleen maar een formulier. Voor mij een reden om niet te kopen.
Links... Alleen maar verleidingen om van je site weg te gaan.
Je items in 'Promotie' zijn niet allemaal beschikbaar en wisselen continu. Wat is er nu een promotie item? Werkt verwarrend.
Weinig artikel omschrijvingen. En de foto's zijn duidelijk zelfgemaakt en dat komt over als 'zolderkamer' shop. Mooie witte achtergronden werken hier al een heel stuk mee, dus spierwitte achtergrond en betere verlichting als je foto's maakt. In mijn idee, veel, items opnieuw fotograferen, want alles heeft een grauwe waas. Onder 'Nieuwe producten' staan wel een paar met een veel betere en lichtere foto (stickerzakjes).
Onder de produkten zijn je 'Home en Sale' leeg, vul ze of haal ze weg.
Ook de voorraad status doet me niet erg veel vertrouwen geven, haal deze optie in al je artikelen gewoon weg. Een shop die, van zulke goedkope artikelen, overal minder dan 10 stuks heeft, neem ik niet serieus.
Verder staan in je algemene voorwaarden dat je klant binnen 8 werkdagen goederen dient te retourneren, dit is (zover ik weet) wettelijk niet juist. Ze moeten het in een gestelde termijn, 7 dagen of langer, melden en hebben dan naar ik meen 30 dagen om het te retourneren.
To zover mijn gezeur
Wel een mooi ruim assortiment en veel heb je al goed op orde, ga zo door!