Korting Studentenkrant Rotterdam

1
Beste webwinkelgebruiker,

Mijn naam is Boy Dijkkamp, student aan de Hogeschool van Amsterdam. Momenteel ben ik bezig met een project, waarin ik mijn ervaring op het gebied van verkopen moet vergroten. Dit doe ik door een Korting Studentenkrant uit te brengen.

De Korting Studentenkrant is een krant welke halverwege juli hand-tot-hand wordt verspreid in de regio Rotterdam. De bedoeling is dat bedrijven in desbetreffende regio of (landelijke) webwinkels hierin kunnen adverteren door het geven van korting op een bepaald product of dienst. De verspreiding zal door studenten voor studenten worden uitgevoerd bij elke universiteit en hogeschool in Rotterdam. Dit houdt in dat er gegarandeerd 10.000 studenten kunnen worden bereikt met een waarschijnlijke doorleesfactor van 1,5 (denk hierbij aan het lezen van de kranten in metro's of studentenhuizen).

De oplage van 10.000 studenten die gegarandeerd bereikt zullen worden, is 25% van het totaal aantal studenten in Rotterdam. Dit is gebleken uit de statistieken van het CBS. Het voordeel van deze krant is dat het vrijwel de goedkoopste is in haar soort. Wij voeren dit project uit om onze ervaring op het gebied van sales te vergroten. Er wordt dan ook geen arbeidsloon aan ons verstrekt. De opbrengsten van de advertenties worden gebruikt om de kranten te laten ontwikkelen. Tevens kan ik gratis een advertentievoorstel voor u opmaken met Photoshop. Dit wordt niet vaak aangeboden! En al helemaal niet bij de laagste advertentieprijzen.

Het zou voor u een snelle en tevens goedkope manier zijn om vele studenten te kunnen bereiken. U kunt al adverteren vanaf €30,-.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor de flyer, de tariefkaart, vragen of belangstelling kunt u mailen naar: Studentenkortingrotterdam@gmail.com.

Ik zie uw reactie graag tegemoet over eventuele belangstelling voor deze krant.


Met vriendelijke groet,


Boy Dijkkamp
06-57138530