winst.nl (coachingprogramma)

1
Hallo iedereen

Winst.nl biedt een coachingprogramma voor mensen met een webshop/website. Dit lijkt op zich wel interessant maar is toch wel vrij duur vandaar mijn vraag; iemand die hiermee ervaring heeft?

Groetjes
Sofie

Re: winst.nl (coachingprogramma)

2
s-style schreef:Hallo iedereen

Winst.nl biedt een coachingprogramma voor mensen met een webshop/website. Dit lijkt op zich wel interessant maar is toch wel vrij duur vandaar mijn vraag; iemand die hiermee ervaring heeft?

Groetjes
Sofie
Geen ervaring, maar het lijkt me onnodig.
Er is zoveel informatie te vinden op internet en voor vragen zijn er forums genoeg.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: winst.nl (coachingprogramma)

3
Elecs schreef:
s-style schreef:Hallo iedereen

Winst.nl biedt een coachingprogramma voor mensen met een webshop/website. Dit lijkt op zich wel interessant maar is toch wel vrij duur vandaar mijn vraag; iemand die hiermee ervaring heeft?

Groetjes
Sofie
Geen ervaring, maar het lijkt me onnodig.
Er is zoveel informatie te vinden op internet en voor vragen zijn er forums genoeg.

Ja, veel informatie maar hoeveel daarvan is nuttig? Ik zie soms de bomen niet meer door het bos eerlijk gezegd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.