Schoenenwebshop/fashion-concept incl. voorraad ter overname

1
Hallo mensen,

Ik heb een webwinkel beschikbaar ter overname, het betreft een schoenenwebshop/fashion shop voor vrouwen. Het gehele concept is bedacht omdat er vraag is naar exclusieve schoenen van goede kwaliteit, maar tegen Goede prijzen. Dit concept is gebaseerd op vrouwen uit de BeNeLux. De domeinnamen .be, .lu en .eu zijn allemaal gehost naar het hoofddomein. De site heet http://www.ShoeAddictionShop.nl de reden dat ik dit concept heb bedacht is omdat vrouwen naast schoenen ook bijbehorende sieraden en tassen willen kopen, daarnaast is er in belgie heel veel potentieel te behalen op het gebied van internetverkopen (onderzoek van kvk).
Ik heb totaal niet meer de ambitie en tijd om de webwinkel uit te werken. Dus mocht jij een vliegende start willen maken dan is dit je kans!
Het pakket bestaat uit:

- 200 paar schoenen, huidige voorraad tegen inkoopprijs
-rechten op alle domeinnamen
- facebookpagina met ruim 800 likes
- webbeheer (klantenbestand, facturatie etc)
- verpakkingsmateriaal
- accessoires (sieraden, tassen, hielkussens)
- rechten op merknaam en huidig logo.
(Ik heb recent een nieuw strak logo laten ontwerpen, deze kan je krijgen tegen meerprijs)
Webwinkel is aangemeld bij Digikeur en Webwinkelkeur, maar moet alleen nog paar dingetjes op de site aanpassen en ze machtigen voor betaling (6/7 euro p maand)

Prijs €2653,- dit is de grootste voorsprong die je kan maken tegen een minimaal financieel risico
Bellen kan ook op 0681492276