Een en ander aangepast op www.murielsbeautysalon.nl

1
Graag zou ik nogmaals van iemand een kritische/diepere kijk willen op mijn webshop: www.murielsbeautysalon.nl
Ik heb n.a.v. het vorige bericht het een en ander aangepast, al begrijp ik sommige dingen niet echt.
Maar dat komt vanzelf, want alles is nieuw voor mij, maar ik moet zeggen dat ik het hartstikke gaaf vind om te doen.
www.murielsbeautysalon.nl
Voor Spa-behandelingen, Hotstone-massage, Make-up, sieraden en tassen.

Re: Een en ander aangepast op www.murielsbeautysalon.nl

2
Aangezien je niet direct gereageerd hebt op mijn vorige verzoek ga ik er maar vanuit dat het geen optie was. In dat geval ben ik wel geinteresseerd in het volgende:
Ook geef ik gratis party`s
Ik ben 30 oktober jarig. *hint*

Dan ontopic:
- Je gebruikt heel veel verschillende tekststylen door elkaar. Op de voorpagina heb je home, beste beauty's en dan een intro, vervolgens een quote dikgedrukt, dan weer een titel, en later opeens een zin in hoofdletters. Ik zou van de quote een plaatje maken zodat je dit wat mooier kan opmaken. Bijvoorbeeld rechts uitlijnen en de letters wat hoger en lichter van kleur maken. Dan springt de Quote er direct uit. De home tekst en beste beauty's zou ik weghalen. Iedereen heeft maar het idee dat een website een soort aanhef nodig heeft net als een e-mail. Maar hoevaak zie je op een folder staan: Welkom op of Beste lezer,? Nooit? Een website is beter vergelijkbaar met een folder dan met een e-mail.

- Persoonlijk vind ik het zakelijker om niet in de ikvorm te schrijven maar dat kan ook met mijn verlegenheid te maken hebben. Een zin als Ik heb vorig jaar mijn bovenetage deels laten verbouwen kun je ook schrijven als De bovenetage is vorig jaar verbouwd. Dat is korter en strakker, meer mijn style. Ook leest het als lezer actiever als het geschreven is op je, dan op ik. Dus liever niet Ook geef ik gratis party`s en beautyworkshops maar wel Heb je binnenkort een feestje? We komen graag gratis langs voor een beauty party of workshop bij jou thuis!

- De Hoe werkt het pagina verspringt en kan ik niet goed lezen.

- Ik zou proberen de paginas, linkerkant en het menu iets korter te maken. Nieuwsbrief, voorwaarden en tips zou ik geen kopjes van maken. Nieuwsbrief heb je een aparte module voor op elke pagina. Het gastenboek is leuk en interactief idee maar komt nu een beetje inactief over. Misschien toch een Twitter van maken en gastenboekreacties naar je laten twitteren zodat je ze kan retweeten?

- De icoontjes samen in Photoshop een plaatje van maken waarbij je ze allemaal wat mooier verwerkt. Nu worden ze klein en vloeken ze een beetje bij elkaar.

Zo maar weer!