Promotie materiaal

1
Hoi hoi,

Al een tijdje volg ik dit forum omdat ik zelf in de startende fase zit van een webwinkel.

Ik loop tegen een probleem aan en lijk in rondjes te blijven lopen op Google. :shock:
Voor promotie doeleinde ben ik op zoek naar een stoffen (pennen)etui waar ik mijn bedrijfsnaam op kan laten drukken.
Het prettigst zou zijn om dit bij 1 en hetzelfde bedrijf te laten doen. Omdat ik beginnend ben moeten de kosten zo laag mogelijk zijn.
Ik kon niets terug vinden van een topic hierover maar misschien heb ik wel helemaal niet goed gezocht.

Hopelijk kan iemand mij helpen met een adres. Het gaat om ongeveer 300 stuks.

Alvast bedankt!
Groetjes,
Illakilla :D

Re: Promotie materiaal

2
Zoek met google op: Bedrukken etui

Et voilà :wink:

Daar staat toch zeker wel wat tussen?

Je kunt natuurlijk ook andere zoektermijn gebruiken, denk aan: bedrukken relatiegeschenk.
Soms hebben bedrijven niet alle producten op de site staan. Gewoon even bellen.

En: Brutaal zijn en onderhandelen over de prijs! Wie niet waagt, wie niet wint.

Re: Promotie materiaal

3
Ilonajoy schreef:Zoek met google op: Bedrukken etui

Et voilà :wink:

Daar staat toch zeker wel wat tussen?

Je kunt natuurlijk ook andere zoektermijn gebruiken, denk aan: bedrukken relatiegeschenk.
Soms hebben bedrijven niet alle producten op de site staan. Gewoon even bellen.

En: Brutaal zijn en onderhandelen over de prijs! Wie niet waagt, wie niet wint.
Bedankt!
Met Google was ik ook al zover gekomen :wink:
Echter is het allemaal net niet wat ik zoek. Veelal is het met inhoud, leer, niet het juiste model.
Ik ga gewoon bellen. Wellicht word ik dan wat wijzer.

Nogmaals bedankt.

Groetjes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.