GadgetFabriek24 stelt zich voor.

1
Dag forum leden,

In het kort, Francois 29 jaar en een beginnende partime ondernemer op internet.
Zolang ik alles in mijn eentje onder controle kan houden naast mijn huidige baan lijkt mij het zeer uitdagend om een webshop te beginnen en daar mijn kansen te pakken.
Het belangrijkste, ik vind het leuk om te doen en kan mijn uitdaging er zeker in vinden.
Natuurlijk is geld belangrijk maar ik vind een goedlopende webshop en tevreden klanten nog belangrijker, dit is een uitdaging die ik heel graag aan wil gaan.

Ik ben begonnen op Ebay in de vorm van "Dropshipping" een term die bij de meeste ondernemers met een webwinkel wel bekend zal zijn. In het begin (eerste 1.5 maand) was dit een succes, positieve feedback, kopers tevreden, het liep eigenlijk op rolletjes.

Daarna kwamen de eerste klachten, producten kwamen niet aan volgens de aangegeven levertijd, dan wel dat ze niet overeen kwamen met wat men besteld had.
Dit alles had ik helaas niet zelf in de hand aangezien mijn verkoop in de vorm van dropshipping betrof.

Dropshipping is leuk als je een betrouwbare "partner" als leverancier hebt, blijkbaar had ik die niet.

Nu ik eigenlijk een beetje negatief ben begonnen wil ik graag positief eindigen.

Ik heb besloten om dropshipping achter mij te laten en zelf een webwinkel te gaan openen.
Producten zelf in te kopen en zelf verantwoordelijk te zijn voor de verzending en de inhoud daarvan, oa levertijd van 1 tot 2 werkdagen.
Ik heb op Ebay wel het een en ander mogen ervaren en leren, oa welke producten redelijk in de markt liggen, waar dus vraag naar is. Maar ook hoe de klant reageert op service die je bied.

Ik heb nu een beginnetje gemaakt met m'n webshop.
De producten die ik in de verkoop wil doen zijn oa. de elektronica gadgets uit China.
Misschien dat er bij enkele nu wel de wenkbrauwen gaan fronsen maar ik kan ze door middel van "Wholesale" vrij goedkoop inkopen. Concurrerende prijzen bieden en levertijden van max 2 werkdagen, als het gaat om de verkoop in Nederland.

Ik zou het fijn vinden als ik wat feedback van jullie mag ervaren, tips en tops zijn altijd welkom.

Veel informatie kan ik hier van het forum halen. Oa. hoe word je gevonden tussen al die andere webwinkels. Hoet zit het met de belastingdienst, KVK BTW nummer ed ed.

Bij interesse kijk eens naar het beginnetje van mijn webshop.

http://gadgetfabriek.24uurshop.nl/

Ps. URL word nog verandert, zit nog maar net in mijn maandelijkse gratis uitprobeer fase.

Bedankt voor het lezen.

Groetjes,

Francois

Re: GadgetFabriek24 stelt zich voor.

3
Dit is een voorstel topic, dus laten we onze mening voor ons houden. Als er feedback gewenst is kan er een feedback topic geopend worden in het daarvoor bestemde deel van het forum. Berichten met feedback zijn en worden uit dit topic verwijderd.

Welkom op het forum GadgetFabriek24 :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: GadgetFabriek24 stelt zich voor.

5
webwinkelkopen schreef:deze markt loopt echt heerlijk tevens kan je deze markt nog totaal domineren!
Je kan [kunt] ook te veel pillen slikken en te veel coke snuiven.

En je kan [kunt] ook te dominant gedrag vertonen als dat hormoonpreparaten zijn. Of als je een hormoon-onbalans hebt die kenmerkend is voor de puberteit.