Facebook advertentieaccount geblokkeerd?

1
Dag mensen!

Ik heb voor mijn webwinkel een facebook account. Enkele jaren geleden heb ik in het advertentiebeheer een campagne aangemaakt om een beetje te testen met het adverteren via Facebook en kijken of het effect heeft. Na enige tijd had ik het onderbroken.

Nu was ik van plan het adverteren via Facebook weer op te pakken dus ging mijn advertentiebeheer in en zag opeens een melding dat het was geblokkeerd, zie hieronder:

Afbeelding


Ik klikte vervolgens op de dikgedrukte tekst "je account hebt geverifieerd" en moest wat stappen doorlopen en vroeg in een commentaarvakje dat voorbij kwam of ze het advertentieaccount weer konden activeren.

Toen kreeg ik gisteren een mail met de tekst:

-----
Hallo,

Your account was disabled because you have a shared (gray) account and Facebook has disabled shared (gray) accounts. Please see link below to re-activate your account. https://www.facebook.com/business/help/ ... 834029669/
-----

Ik begrijp hieruit dat ik een bedrijfsmanager moet instellen, maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Ben urenlang bezig om het advertentieaccount weer te activeren maar het wil me niet lukken. Klopt het dat er een persoonlijk account gekoppeld moet worden aan de facebookpagina van mn webwinkel? Lijkt me niet ideaal, want als ik het facebook adverteren door een andere partij wil laten doen dan hebben ze dus ook inzage in mijn persoonlijk profiel?

Hopelijk kan iemand mij op weg helpen met het activeren van mijn advertentie account zodat ik weer kan adverteren. Mijn dank is groot!!

Groet,
Michel