Website promoten

1
Hallo forumleden!

In januari ben ik een webwinkel gestart in grote maten lingerie!
Eerst ben ik met mijn webwinkel gestart maar dat programma deugde voor geen kanten
En dus nu overgestapt naar shoptrader.

Nu ben ik al een poosje weer online met de nieuwe site en de conversie is niet echt groots

ik promoot de website op verschillende manieren

Admarkt.
Adwords.
Blogsite gericht op pluzsize schrijft op dit moment een review.
Hyves.(hier maak ik ook actief gebruik van)
We hebben in een magazine gestaan
Binnenkort op beurzen en dergelijke.
ik heb hier en daar gelinkt op startpagina's en websites
en natuurlijk mond op mond

mensen die bestellen komen ook terug heb ik gemerkt
Heb zelfs mensen gehad die me speciaal op belde vanwege de goede service

welke manieren van promoten kan ik nog meer doen?

Re: Website promoten

2
anouk schreef: Eerst ben ik met mijn webwinkel gestart maar dat programma deugde voor geen kanten
En dus nu overgestapt naar shoptrader.

Als je iets afkraakt en iets anders aanbeveelt geef dan ook een motivatie 8)

Re: Website promoten

3
GAP schreef: Als je iets afkraakt en iets anders aanbeveelt geef dan ook een motivatie 8)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor jou het verschil maakte.

Terug naar je vraag. Promotie mogelijkheden zijn er genoeg, zo kun je gaan flyeren op het station bijv.

Mogelijkheden zeggen alleen niet zoveel. Je bent nu ook al niet te spreken over de conversie en doet al bijzonder veel aan promotie. Is meer kwantiteit wel de oplossing?
Nu op mijn weblogs:

Re: Website promoten

4
anouk schreef:Nu ben ik al een poosje weer online met de nieuwe site en de conversie is niet echt groots
Welkom Anouk,

Ik zou je aanraden je site even door de feedback te halen. Je site bevat veel onderdelen waardoor men niet zou willen kopen. Owja, natuurlijk moet ik ook even zeuren over je algemene voorwaarden... Stop ook eens met de wet overtreden en verleen ECHTE service zonder alles in de schoenen van de klant te willen schuiven. Tis maar een tip :roll:

En ja, ik vond je site al wel, was niet zo moeilijk :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Website promoten

5
hay anoek,

het is lastig om te weten hoe je je bedrijf idd moet promoten, maar maak van de studie over lingerie ook een studie over marketing bijvoorbeeld neem een curses google adwords, bij een goede adwords campanje zal je zeker hele goeie reslutaten bereiken,

Zelf heb ik ook ef een vraag aan jou , ben erg beneiwud naar je site, ook hoe de dames de juiste maat kiezen want 80 % van de vrouwen dragen een verkeerde maat bh, ene wat doe je met lingerie wat terug gestuurd wordt?

groeten en succes manuel

Re: Website promoten

6
hallo anouk,

het promote van de website is echt een gedoe:d niet om jouw motivatie te verminderen. maar ben nu zelf ook laatst begonnen en zie dat het echt geen leuk werk is.

maar ik geloof dat ik een antwoord heb op jouw vraag: je moet beginnen aan linkbuilding of ook wel es genoemd backlinken.

er zijn twee manier waar google het beste jouw site kan vinden en zorgen dat ie hoog komt staan als mensen jouw keyword typen in google.

1. content van je site (de indextatie van je pre sale page moet goed en duidelijk zijn voor google. de keywords die jij gebruik moeten in je contect terug te zien zijn. ook in je title van je pagine en page.
2. linkbuilding : dit is het vervelende werk waar ik het over had. je moet een aantal goed en krachtige sites vindend die echt giga veel bezocht worden. dan moet je ervoor zorgen dat jouw link bij hun op de pagina staat. vervolgens moet je google wakker maken en laten weten dat jouw link bij hun op de pagina staat. dit kost allemaal veel tijd in besluig. maar je kan ook link achterlaten bij forums die veel bezocht worden.

dit was de basis van wat ik zelf zo beetje geleerd heb. maar weet dat er echt veel meer te wachten staat als jij wilt dat jouw site in google hoog komt zitten.

trouwens, zullen we ruilen?:D ik kan geen lingerie promoten als het om een kado voor hem gaat maar we kunnen altijd wat bedenken.

Re: Website promoten

7
Alles wat jullie tot nu toe benoemd hebben heb ik ook gedaan voor mijn website... Er moet toch nog meer zijn wat je kan doen om hoger in google te komen. Ik hoorde laatst namelijk dat je aan 350 dingen moet voldoen... Ik ben zeer benieuwd of er nog (gouden) tips komen :)
Voor degene die een kijkje willen nemen : http://www.sexykerstlingerie.nl/Kerstjurkjes

Re: Website promoten

8
Beste Anouk en andere webshop eigenaren.

Sinds kort is er een nieuw gebruiksvriendelijk platform bijgekomen, waarin advertenties heel simpel kunnen worden opgestart. Alle banners worden op 1000-den publisher websites getoond. Welke websites dat zijn, is afhankelijk van de targeting opties die jullie zelf invoeren.

Optimalisatie tools en rapportages volop aanwezig.

Mocht een website geen clicks opleveren, kan je heel eenvoudig deze website blokken. Andersom is ook mogelijk. Heb je een hoge clickrate, kan je deze site opnieuw targetten en extra vaak je banners op deze website laten zien.

Onze business model is gebaseerd op een win win situatie. Daarom hebben wij cijfers van het IAB gepakt, onze prijzen daarop aangepast zodat adverteren geld opleverd en niet alleen maar geld kost!!!

http://www.riffynetwork.com - Building website traffic

Re: Website promoten

9
Wat je ook kunt overwegen is om een affiliateprogramma te starten en kortingscodes en unieke aanbiedingen aan te maken. Steeds meer sites promoten ze, ook niet kortinggerelateerde sites. Zo kun je met een goed programma op veel sites gepromoot worden.

Test het effect anders eerst gratis bij ons, BespaarDeals. We hebben nu namelijk een introductie-actie waarbij je jouw shop gratis kan promoten (zie onderschrift). Als dit bevalt kun je het groter uitrollen en, tegen betaling, een eigen affiliateprogramma bij één van de grotere netwerken starten.
Gratis webwinkel promotie. Net als Zalando adverteren met kortingsacties, maar dan gratis.

Re: Website promoten

10
- forum van dikke mensen vol spammen
- advertentie in magazine van deze doelgroep
- flyers droppen in een afslankkliniek / poli
- reclame sticker plakken op de bestelpaal van de mac donalds