Re: pas gestart erotische webwinkel meer dan 4000 producten

2
paar puntjes die me gelijk op vielen.

algemenen voorwaarden vrij beknopt weet niet of dat zo wel mag.

verzend kosten zou ik duidelijk vermelden,Misschien gelijk op hooft pagina, niet pas in de laatste
fasen bij het bestellen. dan komen de mensen in eens voor een verassing te staan
en dan kunnen ze wel eens afhaken.

verzend tijd 1 to 3 dagen, zo te zien dropship je via ECD en die leveren toch in 1 dag.
laat dat duidelijk zien op je hooft pagina. is een groot plus punt.

het design vind ik nog vrij standaard, en de kleur blauw niet echt erotisch maar dat is mijn mening

paar kleinen puntjes maar je bent goed op weg.
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht

Re: pas gestart erotische webwinkel meer dan 4000 producten

3
bedankt voor je reactie.
de tijdelijke voorwaarden had ik erop geplaatst toen ik zag dat mijn host mijn website al had gepubliceerd.
ik ben daar dus nog mee bezig en verwacht die vanavond helemaal af te hebben.
ik wil mijn klanten ook heel graag de garantie geven voor een snelle 24 uurs levering maar omdat het voor mij nog zo nieuw is wil ik mijn eerste paar klanten niet teleurstellen vandaar dat ik de levertijd tijdelijk even op hooguit 3 dagen heb staan.
mijn eerste bestellingen zijn al binnen en mochten die allemaal fijnloos verlopen weer ik dat ik 100% kan vertrouwen op mijn leverancier en garandeer ik mijn klanten een levertijd van 1 werkdag.
ik was zelf ook van mening dat de achtergrond kleur wat meer erotisch mag en zal dat ook spoedig veranderen.
bedankt voor uw feedback en ik heb hier zeker heel veel aan.
mocht er nog iets uw aandacht trekken hoor ik het graag.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [perotica.eu]pas gestart erotische webwinkel >4000 produ

5
Het is zeer belangrijk voor branding dat de bezoekers je logo goed kunnen lezen.

Erotische webshops worden nogal geassocieerd met oplichters... Daarom is het belangrijk dat je je voldoende voorstelt en toont dat jij dat niet bent.
Voldoende contact informatie is een heel belangrijk punt.
Een naam, een adres, een vast telefoonnummer of gsm (0900 telefoonnummer hebben ook niet echt een goede naam)
Als je echt niet wilt dat mensen weten wie je bent, kan je dat wel een deel verhelpen door een keurmerk, of een optie tot betalen achteraf.
Zou jij zomaar geld betalen aan iemand die niet wil zeggen wie hij/zij precies is?
Een kvk nummer zou al een goed begin zijn.

Ik hoop dat je iets hebt aan deze reactie.
Het belangrijkste is steeds om je in het standpunt te plaatsen van je klant.
Wat zou die denken?
mijnmedi