Telefonische bereikbaarheid

1
Ik run al 13 jaar een telefoonservicebedrijf en onderzoek op het moment de behoefte aan telefonische bereikbaarheid onder webwinkels. Ik las toevallig op dit forum een vraag over het verplicht vermelden van een telefoonnummer op je website. Maar wat als je nog een fulltime baan erbij hebt? Of fulltime moeder bent? Je zult altijd zien dat er een (nieuwe) klant belt als het net even niet uitkomt.... maar je wilt wel graag je spullen verkopen!
Wij bieden de oplossing! :D
Voor € 19,95 per maand excl. BTW ben je op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur bereikbaar.
Kijk maar eens op http://www.flexiso.nl.

Wat denken jullie? In deze decembermaand zal er toch zeker behoefte zijn?!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Telefonische bereikbaarheid

5
Zou interessant kunnen zijn als je je aanbod wat nader specificeert. Overigens denk ik niet dat veel ondernemers in de drukste maand van het jaar aan zoiets gaan beginnen; dat is meer iets om te regelen als de storm weer is gaan liggen :)