[www.handelexpert.nl]

1
graag feedback,

Beste leden,

Omdat wij onze adverteerders graag tevreden zien, en wij weinig reacties en suggesties ontvangen vragen we u wat u vind van onze 4 websites.
Wie er wat feedback wil geven is welkom,
http://www.handelexpert.nl

m.v.g. rose
Laatst gewijzigd door eentje op 19 januari 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: per url 1 topic

Re: [www.handelexpert.nl]

4
Ik denk ook dat er teveel handelsites (zoals marktplaats bestaan), maar dat buiten beschouwing gelaten.

Is het wel handig om alle partnerlinks (aan de linkerkant) te plaatsen op de home pagina? Is het niet veel handiger om een aparte pagina te maken met links?

Verder vind ik die letters in vlammen een beetje onprofessioneel overkomen. Het is misschien ook een leuk idee om een logo te maken die de hele breedte van de pagina beslaat?

Veel te verbeteren maar leuke site,

Is het echt waar dat je 37361 advertenties er op hebt staan?

mvg,
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.handelexpert.nl]

5
Zoals al drie keer gezegd is, lijkt het me een moeilijke concurrentie-strijd met de giganten Marktplaats, de Nederlandse Ebay en (in mindere mate) Speurders. Zonder de marketing-miljoenen is dat eigenlijk op voorhand een verloren strijd. Vandaag zijn er 20 advertenties geplaatst (als ik dat goed zie), dat komt natuurlijk niet in de buurt van wat je nodig hebt om te concurreren.

Wellicht is het een idee om een niche markt te kiezen, in plaats van advertenties voor alles. Sites als scholierenwerk.nl kunnen bijvoorbeeld wel succesvol concurreren.

Wat betreft het uiterlijk van de site vind ik dat brandende dealzone ding persoonlijk echt verschrikkelijk en klik ik gelijk weg als ik zoiets zie op een site, maar I guess dat dat persoonlijk is.

Succes!
www.retronintendokopen.nl - video game nostalgie

Re: [www.handelexpert.nl]

6
RetroNintendoKopen schreef: Wat betreft het uiterlijk van de site vind ik dat brandende dealzone ding persoonlijk echt verschrikkelijk en klik ik gelijk weg als ik zoiets zie op een site, maar I guess dat dat persoonlijk is.
Ik denk dat het merendeel van de bevolking het met je eens is. Die plaatjes zag ik vroeger altijd op een diddl pagina of zo'n eigen hitkrant webpagina. In ieder geval een not-done voor op 'professionele' websites.