[Arobatec.ma] computer hardware webwinkel in Marokko

1
Hallo allemaal,

Zoals ik een paar maanden geleden alreeds had gepost, ben ik bezig geweest met het opzetten van een computer hardware winkel in Marokko. Mijn webshop is bijna af. Er moeten nog wat informatieve pagina's toegevoegd worden en de puntjes moeten nog op de "i" gezet worden.

Ik vroeg me af of jullie nog opmerkingen hebben? Denk aan layout, inhoud, navigatie, zoekgemak etc.

Neem daarbij in gedachten dat mijn bedrijf op den duur de centralpoint van Marokko moet gaan worden. De focus is met name op B2B.

Hierbij de URL:

Arobatec Matériel informatique

Alvast bedankt!
Dit is mijn webwinkel Vente en ligne de matériel informatique

Re: [Arobatec.ma] computer hardware webwinkel in Marokko

4
Op de betaalpagina krijg ik geen afbeeldingen in beeld, maar alleen maar rode kruisjes.

Wat ik persoonlijk heel irritant vind ik de slideshow op de homepage. Die zeer snel beweegt om een categorie te kiezen. Maar goed, wat ik al zij dat is een persoonlijk iets.

Bij een aantal producten die ik heb bekeken kan er geen grotere foto getoont worden?


Verder ziet het er netjes uit.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Arobatec.ma] computer hardware webwinkel in Marokko

7
Dank allemaal voor de feedback.

Om eerlijk te zijn heb ik vaak de spellingcheck moeten gebruiken, maar dan wel de Franse :).

Hebben meer mensen last van het feit dat ze geen afbeeldingen kunnen zien op de betaalpagina (Paiement)? Ik zie namelijk de afbeeldingen en geen rode kruisjes. CTRL + F5 geeft geen verschil.

Slidebar kan inderdaad irritant overkomen, maar heb bewust extra tijdsvertraging erin laten bouwen. Aan de andere kant geeft het toch een bepaalde dynamische uitstraling voor een site die over het algemeen statisch overkomt.

De belangrijkste vraag is: zouden jullie bij zo'n webshop een aankoop kunnen doen? Vergeet hierbij de Franse taal en andere valuta :).
Dit is mijn webwinkel Vente en ligne de matériel informatique