Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

07 april 2012

Beste mensen van het webwinkelforum,

Mijn site is eindelijk af (moeten alleen nog alle producten op komen, zit pas op 10%) maar wat vinden jullie ervan?

Feedback is altijd welkom :D

Groeten Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

07 april 2012

Een link is dan wel makkelijk. :lol:
 
Mark73
Berichten: 363
Lid geworden op: 20 februari 2012
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

07 april 2012

ff m'n bril erbij pakken, kan de link nl. niet zien :lol:
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

07 april 2012

hahaha wat een faal :P

http://www.Fuva.nl
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gerhard
Berichten: 75
Lid geworden op: 14 maart 2012

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

08 april 2012

Allereerst wordt de website geblokkeerd in Google chrome door mijn virusscanner,weet niet of je hier zelf wat aan kan doen maar dit kan natuurlijk leiden tot minder bezoekers.

Dan vallen mij er nog een aantal dingen op :

-Veel zwart, niet erg maar een kader in de breedte van de website bij de contact gegevens oogt misschien wat rustiger. Zelfde geldt voor bovenaan de website. Je ziet niet echt een stramien dit is makkelijk op te lossen hier zou ik eens mee gaan knoeien. Hoop dat ik het wat goed heb verwoord en dat je begrijpt wat ik bedoel.

-De twitter link werkt bij mij niet, url is waarschijnlijk verkeerd ?

-De foto's op de home hebben verschillende grote's, de ene is hoger als de andere. Ik zou alle foto's op gelijke grote hebben gemaakt

Dit zijn de dingen wat me snel opvalt, voor de rest ziet de shop er netjes uit !
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

08 april 2012

Dan toch maar even een reactie nu de link er is :P.

- Op de homepage laat je geen producten zien enkel een man met een soort laser. Verder zijn de voordelen die je noemt naar mijn idee te schreeuwerig gepresenteerd.

Je noemt "Goede service" als reden om te bestellen. Dat moet natuurlijk nog blijken. Dit is meer een samenvatting van de andere punten en niet een los te noemen voordeel. Dat kan iedereen namelijk wel zeggen.

- Nu staat bij alle categorieën een tekst dat je door tijdgebrek nog niet alles online hebt gezet. Totaal overbodige informatie en van geen enkele waarde voor bezoekers. Meer een reden om snel weg te gaan omdat je dus blijkbaar een deel van het assortiment moet missen op deze website. Verder is het vragen of men een sms'je wil sturen niet echt professioneel. Zelf ben ik überhaupt al geen fan van een 06-nummer op webwinkels, maar dat is een eigen keuze.

- Veel foto's hebben een watermerk van Luxottica Group. Je moet zelf foto's maken of zorgen voor foto's met geen of een eigen watermerk.

- Er staan totaal geen omschrijvingen bij de producten. Met enkel de naam en een foto kan je een product van over de 100 euro niet verkopen. Daarbij is Google ook dol op tekst dus daar kan je nog veel op winnen.

- Op de Service pagina staan tegenstrijdige "Veelgestelde vragen".
Ik heb teveel overgemaakt. Wat moet ik doen?
Wanneer u teveel heeft overgemaakt neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Na controle zullen wij u per direkt het teveel betaalde terug storten.
maar,
Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?
U kunt gebruik maken van Ideal, Paypal.
Dat maakt de eerste vraag overbodig. Met iDEAL of PayPal kan je niet te veel betalen. Ik zie overigens alleen een iDEAL logo en niet die van PayPal. Als je het aanbied zou ik die wel tonen.

Verder is de tekst bij de vraag welke garantie Fuva.nl geeft vreemd. Het lijkt nu of je 7 dagen garantie geeft.

- Als ik naar de kassa ga verandert de URL naar
https://freekvanaerle.luondo.nl/winkelwagen
Veel klanten zijn alert wat er gebeurt op het moment dat er gegevens moeten worden ingevuld. Ik snap wel dat dit komt omdat je bij Luondo een webshop hebt, maar klanten kunnen dit als onbetrouwbaar zien en de transactie afbreken.

Hier laat ik het even bij. Hoop dat je er wat aan hebt.
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

08 april 2012

Dank je voor je Feedback. Het probleem met de afbeeldingen met de waterprint erover heen kan ik nu nog niet oplossen. Van bepaalde zonnebrillen is er geen afbeelding te vinden zonder waterprint. Wat betreft de productomschrijving, hier heb ik nog niet echt tijd voor gehad. Ik heb dit wel al gedaan bij de Ray Ban Aviator: http://www.fuva.nl/Ray-Ban/Aviators.

Verder zal ik nog kijken of ik de URL voor de gegevens van de klant kan veranderen.

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Zonnebril/Contactlenzen webshop is af

08 april 2012

De foto van de laser snap ik ook niet zo goed, ik denkt dat je beter kan beginnen met die van Versace. (ook voor de vrouwen zeer aangenaam :wink: )

Dit zou ik even weglaten:
U kunt bij Fuva.nl alle monturen van de genoemde merken kopen, maar door tijdgebrek staan ze er helaas nog niet allemaal op. Indien u een zonnebril niet op de site ziet staan, stuur dan even een e-mailtje of smsje, dan zorgen wij ervoor dat we u de juiste informatie over dit montuur krijgt. Onze excuses hiervoor.
Hiermee geef je de verkeerde en onprofessionele indruk, klanten denken straks dat je ook geen tijd voor hen hebt. Geef dan aan dat wanneer ze een specifiek model zoeken, dat ze contact kunnen opnemen.

De pagina service is vrij beknopt:
Ik mis uitleg over retouren. Ontvang ik een track en trace code of gaat mijn bestelling met de brievenbuspost?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht