Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

1
Binnenkort (ongeveer 2-4 maanden) Gaan wij beginnen met een groothandel. Gezien de ervaring die wij opgedaan hebben bij verschillende webshops vonden wij dat het tijd was om zelf een groothandel op te starten.

Wij leveren zowel onder het dropship concept maar uiteraard ook gewoon naar winkels en webwinkels

http://www.shopgroothandel.nl

Voordelen bij shopgroothandel.nl

- Dropship Mogelijkheden
- Zeer aantrekkelijke groothandelsprijzen
- Zeer snel bestel process
- Duidelijke facturen die u altijd via mijn account kunt printen/bekijken
- Bestellingen vanaf € 150,- worden GRATIS verzonden

U kunt zich nu al aanmelden als klant. Dan bent u er als eerste bij als we gaan starten

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

2
Shopgroothandel schreef:Binnenkort (ongeveer 2-4 maanden) Gaan wij beginnen met een groothandel. Gezien de ervaring die wij opgedaan hebben bij verschillende webshops vonden wij dat het tijd was om zelf een groothandel op te starten.

Wij leveren zowel onder het dropship concept maar uiteraard ook gewoon naar winkels en webwinkels

http://www.shopgroothandel.nl

Voordelen bij shopgroothandel.nl

- Dropship Mogelijkheden
- Zeer aantrekkelijke groothandelsprijzen
- Zeer snel bestel process
- Duidelijke facturen die u altijd via mijn account kunt printen/bekijken
- Bestellingen vanaf € 150,- worden GRATIS verzonden

U kunt zich nu al aanmelden als klant. Dan bent u er als eerste bij als we gaan starten
Dag Shopgroothandel,

Waarom zou iemand zich reeds aanmelden als er niet duidelijk is wat je gaat verkopen :?

Succes!

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

3
Nou... als je gekeken had op de website had je de categorieen gezien. Aan de hand daarvan kun je eigenlijk al weten wat wij leveren.

Maar voor de duidelijkheid

Speelgoed (diverse speelgoed voor jong en oud)
Huis en Tuin (Diverse huis en tuin producten)
Gifts en Gadgets
Vrije Tijd (in door en out door)
Mode en Beauty (verzorgings producten , sieraden, kleding, etc)
Partij Goederen (goedkope van alles wat partij goederen)
Display Producten (voor op de toonbank)
Retour Goederen (partijen retour goederen die wij hebben opgekocht)

Je zou versteld staan van de hoeveelheid die zich in de afgelopen 2 weken al heeft aangemeld.

Waarom aanmelden.
Dan houden wij je op de hoogte met wanneer we gaan starten. Zo heb je natuurlijk eerste keus in de producten.

Doe je aan dropshippen dan kun je na het maken van je account nu al je dropship gegevens invullen (url logo en url shop) voor op de pakbon.
Alvast zorgen voor een goede feed implementatie. De feed locatie krijg je na het inloggen te zien. Deze zijn in de talen Nederlands, Duits en Engels te verkrijgen.

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

4
Het is alleen niet zo sjiek om stukken tekst over te nemen van andere bedrijven...
Retouren en Defecten
Alle producten worden door ons per stuk, zorgvuldig verpakt. De kwetsbare producten worden ook nog in
noppenfolie gewikkeld voordat de verzendverpakking eromheen komt. Daarnaast worden alle elektronische
artikelen (stekker/batterij) voor verzending door ons getest.
Mocht een product toch onverhoopt defect zijn, dan kan dit product rechtstreeks aan ons retour zenden.
Na ontvangst van het geretourneerde artikel zullen we het artikel controleren op defecten. Indien het artikel defect
is, zenden wij na ontvangst en controle van het defecte artikel kosteloos een nieuw artikel toe.

Retour Adres
We hebben een speciaal retour adres waarop de producten rechtstreeks retour verzonden kunnen worden:

Shop Groothandel (indien pakket van klant terug komt mag hier ook uw eigen bedrijsfnaam staan)
Stuijvenburchstraat 46A
6961CW Eerbeek
Nederland


Let op! De kosten voor retourzending zijn ten alle tijden voor rekening van de tegenpartij.

Retour Kosten
Is een product defect of beschadigd geleverd, dan dient deze binnen 24 uur na ontvangst geretourneerd te worden.
Nadat deze door ons is gecontroleerd op defect of beschadiging zullen we kosteloos een nieuw product opsturen.

Let op! Er dient vooraf contact opgenomen te worden over de retournering, na goedkeuring van de retour kan de
klant het product pas retour zenden aan bovenstaande adres.
~ Yvo
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

5
Retour Kosten
Is een product defect of beschadigd geleverd, dan dient deze binnen 24 uur na ontvangst geretourneerd te worden.
Nadat deze door ons is gecontroleerd op defect of beschadiging zullen we kosteloos een nieuw product opsturen.
Zo dat is wel heeeeeel snel! Dus als het pakket om 9.30 door mijn vriendin in ontvangst wordt genomen. Ik het om 18:00 na mijn werk open maak en dat constateer. Moet ik de volgende dag voor 9.30 bij Postnl staan om het terug te sturen... Lijkt me handiger dat er neer wordt gezet binnen 24 (nog snel) melding gemaakt kan worden van .....

Of snap ik dat stukje gewoon niet?

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

6
DorkV89- schreef:
Retour Kosten
Is een product defect of beschadigd geleverd, dan dient deze binnen 24 uur na ontvangst geretourneerd te worden.
Nadat deze door ons is gecontroleerd op defect of beschadiging zullen we kosteloos een nieuw product opsturen.
Zo dat is wel heeeeeel snel! Dus als het pakket om 9.30 door mijn vriendin in ontvangst wordt genomen. Ik het om 18:00 na mijn werk open maak en dat constateer. Moet ik de volgende dag voor 9.30 bij Postnl staan om het terug te sturen... Lijkt me handiger dat er neer wordt gezet binnen 24 (nog snel) melding gemaakt kan worden van .....

Of snap ik dat stukje gewoon niet?
Het is een groothandel. Ze hoeven helemaal geen retouren te accepteren.

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

7
Shopgroothandel schreef:Nou... als je gekeken had op de website had je de categorieen gezien. Aan de hand daarvan kun je eigenlijk al weten wat wij leveren.
Ik kan door de categorieën te bekijken geen idee krijgen wat voor artikelen je gaat leveren. Die categorieën zijn zo verschrikkelijk breed.
Shopgroothandel schreef: Je zou versteld staan van de hoeveelheid die zich in de afgelopen 2 weken al heeft aangemeld.
Dan ben ik toch benieuwd wat je doelstelling is qua aanmeldingen. Zoveel mogelijk met veel eendagsvliegen of wil je voor kwaliteit gaan?


En is geen afkraakpost maar wil gewoon meedenken.

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

8
Sorry voor de late reactie.

Meedenken is alleen maar goed.

Op dit moment zijn we begonnen met wat producten erop te zetten. De site is nog in ontwikkelen en de 24 uur die hier aangegeven word. Moest idd melding zijn maar na bespreken hebben we dit aangepast in 7 dagen retour. Hier en daar passen we nog wel wat aan. Dit doen we uiteraard voordat we gaan beginnen

Wij hebben inderdaad geen belang in eendagsvlieg of hobby shops of mensen die een kvk hebben om alleen maar voor hun zelf te bestellen. Deze filteren we er uiteindelijk wel uit. Daarbij komt bij dat als bedrijven wel serieus bezig zijn, hun omzet en afname bij ons ook zal stijgen en die bedrijven krijgen dan uiteraard kortingen.

Wij hopen eind deze maand te kunnen beginnen. De rede dat we nu al de anameldingen hebben open gezet is zodat de meeste bedrijven die via ons willen dropshippen onze feed alvast kunnen implementeren. Dit kost natuurlijk tijd.

Er komen natuurlijk nog meer producten op de site te staan in de komende weken

Re: Nieuwe (Dropship)leverancier Shopgroothandel.nl

12
Op 19 Juni 2012 schreef TS "Binnenkort (ongeveer 2-4 maanden)" ... Als ik nu naar de site kijk zie ik maar heel weinig artikelen en een voorpagina vol met spel/taalfouten :shock: Facebook & twitter liggen ook stil, ik heb het idee dat dit project een stille dood gestorven is ...
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen