Webwinkel kopen als lege doos

1
Hey, al ruime tijd ben ik bezig met het vooral proberen op te maken van een eigen webshop.
Dit lukt mij door kennis en vooral tijdsgebrek totaal niet.
Alle pogingen voor de schil lopen verkeerd af.
Ook de website is hopeloos. Nu het punt is dat ik mij vooral met de zakelijke en creatieve kant bezig hou in de zaak. En dat ik sinds dit jaar alles omgeswitched heb van bijberoep naar hoofdberoep. Dus qua tijd om in ontwikkeling te steken ben ik nu totaal alle pedalen kwijt.

De webshop zou een aanvulsel zijn op de workshops die ik geef en waar vele klanten dan bestellen, kopen. Maar zij willen nadien nog betellingen doen, en dat is meestal via mail. De webshop zou een vereenvoudiging zijn natturlijk ook de website is zeer dringend aan een opfrisbeurt nodig.

Nu heb ik al enkele bedriven gecontacteerd voor de ontwikkeling van een basis concept website en evt webshop, maar prijzen van x000 euro zij echt niet haalbaar! Financieel.

Wat ik vooral wil is iemand evt vinden die een lege doos verkoopt (basis uitgebouwd pakket) dat ik zelf kan vullen en runnen op mijn hosting firma. Evt samen met wat training hoe producten invoegen en alles afhandelen. En ook kleine aanpassingen doen kan.
Evt iemand dat een eerlijke prijs met factuur een leuke compacte basis site maken kan die eenvoudig nadien door mij aanpasbaar is.

Of zijn er mensen die mij kunnen richting helpen bij de opbouw. Zelf ben ik zeker geenprogrameur

Re: Webwinkel kopen als lege doos

2
Je zoekt dus een freelancer die een standaard webshop op jouw website zet? Die zou je wel moeten vinden op sites als sitedeals.nl, of als je nog goedkoper wil kan je vast ook wel iemand op odesk.com die dit voor een paart tientjes voor je doet.
Stuitr.nl

Re: Webwinkel kopen als lege doos

4
....emand dat een eerlijke prijs met factuur een.....
Dus de bedrijven die je al gevraagd hebt die geven geen eerlijke prijs?
Misschien wil je teveel. Er zijn toch zat bedrijven waar je zo een webwinkel kan starten en je alleen de producten moet invoeren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel kopen als lege doos

6
Thanks zal deze eerdaags eens contacteren. Yep een freelancer is perfect en odrsk kende ik niet.

Qua prijs heb ik idd geen behoefte aan +\- 2500€ en een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage & afstand van xx% omzet dat zijn de meeste belgische prijzen ongeveer voor wat ik zoek.

Nu ga zeker eens alle bedrijven en sites afgaan die jullie aanbrengen.
Alleen de laatste events afwerken die nog op mijn agenda staan dit jaar.
Thanks alvast.


Qua tijdsgebrek?

Het materiaal dat verkocht gaat worden is allemaal op stock.
En als ik op buitenlandse of meerdaagse events ben kunnen de collega's of de partner overnemen.
Het is vooral een extra service naar klanten. De meeste bellen me nu al het 's avonds op en spreken dan af om langs te komen in de week. De pro collega's passeren gewoon thuis en halen uit stock wat ze nodig hebben en passen gewoon aan.

Re: Webwinkel kopen als lege doos

7
Als ik je stukje zo lees zou ik wegblijven bij oDesk en sitedeals (ik zie niet zo snel iemand uit India of Nepal naar jou toekomen om instructie te geven voor onder de x000 :) )maar op zoek gaan naar een freelancer of kleine zelfstandige die voor normale prijzen zoiets voor je kan doen.

Vraag aan bekenden / collega's etc. die al een webshop hebben waar zij het hebben laten doen en wat hun ervaringen zijn.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Webwinkel kopen als lege doos

8
Zoals je zelf al aangeeft vragen de meeste bedrijven een hoop voor de ontwikkeling van een webshop.
Je kunt dus het beste een freelancer opzoeken.
Voorheen maakte ik naast mijn fulltime baan,ook webshops op basis van Opencart en vroeg daar nooit de hoofdprijs voor.
Ik deed het immers niet om rond te komen.
Zo zijn er tal van freelancers die voor een leuk prijsje dit voor je kunnen realiseren.
Gemiddeld zat ik op de 900 per webshop, compleet met uniek ontwerp en alle denkbare extensies.

Zoals al genoemd kun je op Sitedeals rondkijken, maar let daar wel op de feedback.
Ik neem aan dat je een goed uniek concept hebt bedacht, en met een beetje pech gaat er iemand met je idee ervandoor.
Heb daar soms vrij slechte ervaringen met mensen die hun afspraken gewoon nooit nakomen en maar valse beloftes blijven maken.

Succes.
Actief in webshopontwikkeling