Re: GLS als verzender
Geplaatst: 06 februari 2012
Wat zegt zo'n medewerker van GLS nou als je hem of haar met zoiets confronteert? Hoe kletst men zich daaruit?
Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.
https://www.webwinkelforum.nl/
Al eens bedacht in hoeveel % van de gevallen het NIET aan de vervoerder ligt, maar aan de klant die je probeert op te lichten?...opabert schreef:TNT
De kids doen 10000 pakjes p.jaar en 7 jaar klant bij TNT
Zal maar niks zeggen wat ze allemaal mee hebben gemaakt met TNT...
Maarja wat wil je ook als bezorger 50 cent per pakket ontvangen.
GLS
Kort staatje wat er zoal in totaal periode:
2x pakket compleet vd aardbodem verdwenen.
( wel getekend voor ontvangst door klant )
12x verkeerde sortering, bezorging 1x dag vertraagd.
Het is beetje zelfde als bij TNT
en het blijft mensen werk.
Ik zal je eerlijk vertellen,joelphil schreef: Al eens bedacht in hoeveel % van de gevallen het NIET aan de vervoerder ligt, maar aan de klant die je probeert op te lichten?...
frafra schreef:Vaak tekenen de chauffeurs zelf voor levering