Pagina 1 van 1

Klantenservice, bereikbaarheid

Geplaatst: 04 mei 2013
door Bouw
Allen,

ik zit nog steeds in twijfel omtrent het volgende;
Terugbel service of direct contact, geeft het een groot verschil?

Telefonisch contact is natuurlijk fijn, echter zullen jullie net als mij ook vast een "druk zakenleven" hebben met veel afspraken en dergelijke. Hierdoor kan de bereikbaarheid minder worden. Nu kun je natuurlijk een klantenservice inschakelen welke de gegevens opschrijft echter heb ik hier persoonlijk minder goede ervaringen mee.

Hebben jullie ervaring, of heeft iemand ooit het verschil geprobeerd tussen de terugbel service of direct contact?

Ik hoor graag jullie mening!

Re: Klantenservice, bereikbaarheid

Geplaatst: 04 mei 2013
door Wouter Hol
Een gewone telefoonlijn is stukken beter dan een terugbelservice. Je zou een terugbelservice niet als vervanger van een gewone telefoonlijn kunnen zien, vind ik.

Re: Klantenservice, bereikbaarheid

Geplaatst: 05 mei 2013
door Bouw
Nee inderdaad is het zeker geen vervanger! Dat is ook de reden dat ik de vraag stel, zijn er mensen welke van "gewone lijn" naar terugbel service zijn overgestapt? En was het te merken?

Door diverse "uitdagingen" wordt mijn dagelijks leven steeds drukker en zal ik dus een keuze moeten maken. En een externe klantenservice is slecht bevallen, vandaar! Misschien maar iemand inwerken en op een stoel neerzetten met een headset ;)

Maar nog steeds de vraag, kennen mensen deze keuze?

Re: Klantenservice, bereikbaarheid

Geplaatst: 05 mei 2013
door RicardoV
Helemaal geen slecht idee als je er de tijd niet voor hebt of het geld niet.

Echter let wel op, men kan altijd kiezen tussen bellen en mailen. Waarom zou men bellen ipv mailen? Vaak omdat bellen toch sneller is. Communiceer dan goed dat je binnen xx minuten terugbelt. Als je een uur later terugbelt dan kan het vaak al te laat zijn. Tenzij het een vraag betreft over een reeds gedane aankoop.