Nette webwinkel zeg! Ziet er goed uit! En de verkooppunten die je bovenaan klein noemt geven mij al helemaal het vertrouwen met een serieuze zaak te maken te hebben. Zeker een pluspunt dus!
Maar goed je vraagt vooral om kritiek en niet om complimenten dus hier komen mijn suggesties:
Op
Bel ons voor meer informatie over onze producten.
kan ik niet klikken, en er staat geen telefoonnummer bij. Het mouseover-effect van kleurverandering is dan alleen verwarrend?
op de /koffie-pagina hoeft er geen t achter besteed volgens mij?
wordt dan ook besteedt aan het optimaal branden
De rubriek diverse is nu leeg, dan zou ik die ook niet tonen. Over het zoekvenster bovenaan twijfel ik over het nut, bij kleinere webwinkels vind ik een rustig design altijd prettiger, dus functies weglaten die onnodig zijn is mijn persoonlijke motto. Geldt ook voor enkele andere functies zoals het sorteren van de Espressomachines op die pagina. Het geeft nu het beeld dat je nog de site aan het vullen bent en dus zou ik nu niets kopen omdat ik denk dat er straks meer keuze komt. Probeer altijd het beeld te geven aan de shopper dat 'dit het is'.
Verder zou ik op de contacteer ons-pagina rechts naast het contactformulier wederom de adres- en contactgegevens noemen. Deze noem je al netjes overal onderaan de pagina maar dat contactformulier is toch niet beeldvullend dus houd je ruimte over?