Wat vinden jullie dat kan verbeteren aan onze nieuwe webshop? Het assortiment wordt (eindelijk) vanaf september uitgebreidt.
Onze website is http://www.koffietmolentje.be en kritiek is meer of welkom!

kan ik niet klikken, en er staat geen telefoonnummer bij. Het mouseover-effect van kleurverandering is dan alleen verwarrend?Bel ons voor meer informatie over onze producten.
De rubriek diverse is nu leeg, dan zou ik die ook niet tonen. Over het zoekvenster bovenaan twijfel ik over het nut, bij kleinere webwinkels vind ik een rustig design altijd prettiger, dus functies weglaten die onnodig zijn is mijn persoonlijke motto. Geldt ook voor enkele andere functies zoals het sorteren van de Espressomachines op die pagina. Het geeft nu het beeld dat je nog de site aan het vullen bent en dus zou ik nu niets kopen omdat ik denk dat er straks meer keuze komt. Probeer altijd het beeld te geven aan de shopper dat 'dit het is'.wordt dan ook besteedt aan het optimaal branden
Hopelijk denken onze potentiële klanten er ook zo over. Bedankt voor je meningHorseTopShop schreef:De kleuren op de website zijn erg goed gekozen.
Ik heb eigenlijk geen kritiek. Alles is duidelijk. Makkelijk te vinden. Veel info.
Bij deze heb ik ons telefoonnummer daar toegevoegd en het mouseover-effect verwijderd. Hier had ik niet bij stilgestaan dat ze het als link zouden beschouwenDirkjan schreef:Maar goed je vraagt vooral om kritiek en niet om complimenten dus hier komen mijn suggesties:
Opkan ik niet klikken, en er staat geen telefoonnummer bij. Het mouseover-effect van kleurverandering is dan alleen verwarrend?Bel ons voor meer informatie over onze producten.
OpgelostDirkjan schreef:op de /koffie-pagina hoeft er geen t achter besteed volgens mij?
Ik heb "Slowcoffee" en "Geschenkpakketten" uit het menu gehaald en de desbetreffende producten onder diverse gezet.Dirkjan schreef:De rubriek diverse is nu leeg, dan zou ik die ook niet tonen.
Hier ben ik volledig mee akkoord. Echter hoop ik dat deze tegen eind september zullen nodig zijnDirkjan schreef:Over het zoekvenster bovenaan twijfel ik over het nut, bij kleinere webwinkels vind ik een rustig design altijd prettiger, dus functies weglaten die onnodig zijn is mijn persoonlijke motto. Geldt ook voor enkele andere functies zoals het sorteren van de Espressomachines op die pagina. Het geeft nu het beeld dat je nog de site aan het vullen bent en dus zou ik nu niets kopen omdat ik denk dat er straks meer keuze komt. Probeer altijd het beeld te geven aan de shopper dat 'dit het is'.
Een Google map werd toegevoegd met desbetreffende informatie over onze firma.Dirkjan schreef:Verder zou ik op de contacteer ons-pagina rechts naast het contactformulier wederom de adres- en contactgegevens noemen. Deze noem je al netjes overal onderaan de pagina maar dat contactformulier is toch niet beeldvullend dus houd je ruimte over?
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Bedankt voor je feedback! Dat de site langzaam is ben ik nog voor aan het kijken. Ik denk dat dit deels aan mijn hosting ligt en het feit dat we geen page cache gebruiken. We zitten wel met enkele externe scripts om bijvoorbeeld conversie te optimaliseren en een visueel overzicht te krijgen van waar mensen scrollen, etc. Misschien kunnen er nog enkele afbeeldingen in sprites worden gestopt maar ik vrees dat er niet veel meer mogelijk is op dit moment.Michel-1000en1smaken schreef:Je site ziet er mooi en verzorgd uit. Ik krijg gelijk trek in koffie!
Wel een paar kleine puntje die mij opvielen:
-Je hebt een stats counter onderaan je site. Ik zou die weghalen. Alleen je concurrenten zijn geïnteresseerd in hoeveel bezoekers jij per maand hebt. Het is waardevolle info, maar eigenlijk alleen geschikt voor jou.
-De kiyoh widget is heel goed. Je ziet dat je tevreden klanten er op na houdt.
-Ik vind je site iets te langzaam. Ik heb 'm door google pagespeed insights gehaald. Er staan een aantal makkelijk uit te voeren punten in, waarmee hij een stuk sneller wordt. Ik weet niet hoe technisch je bent, maar je webbouwer en webhoster kunnen je hiermee helpen.
Je hebt trouwens een hele mooie facebook pagina (met super foto's!) en heel veel fans. Zijn die fans klanten uit de (stenen) winkel?