Vervoerder raakt pakket kwijt
Geplaatst: 06 maart 2014
Hallo,
Graag heb ik van jullie wat advies. Mijn vervoerder is mijn pakket aan klant kwijt geraakt. Volgens de vervoerder heeft de chauffeur het pakket bij de bovenbuurman afgeleverd. Klant geeft aan helemaal geen bovenbuurman te hebben en de bovenbuurvrouw heeft ook niets aangenomen. Chauffeur heeft geen briefje bij klant in de bus gedaan, bij niet thuis. Het pakket heeft volgens een andere buurvrouw bij de voordeur van de klant gestaan, en toen klant thuis kwam was het pakket weg. Mijn klant wist niet dat het pakket bij de "bovenbuurman"(volgens de chauffeur) omdat er geen briefje in haar brievenbus zat. Na 2 dagen heeft zij bij mij na gevraagd waar haar pakket bleef.
Hierop een dossier opgestart bij vervoerder en de klant heeft daarna navraag gedaan bij de bovenbuurvrouw. Die wist van niets en er bestaat ook geen bovenbuurman.
Het pakket is dus volledig kwijt en ik heb verlies hierop gedraaid. Mijn vervoerder heeft mij de vervoerskosten van het pakket in rekening gebracht. Het nieuwe pakket welke naar de klant ging ook nog eens berekend. Vervolgens heb ik een claim in gedient en jawel ik krijg wel €3,40 vergoed. Heel vreemd terwijl het product wat ik heb verzonden vele malen meer was.
Hoe gaan jullie hiermee om en hebben jullie hier verzekeringen voor afgesloten en waar kan ik die informatie vinden.
Graag jullie advies hoe om te gaan met dit soort problemen.
Groetjes,
Janet
Graag heb ik van jullie wat advies. Mijn vervoerder is mijn pakket aan klant kwijt geraakt. Volgens de vervoerder heeft de chauffeur het pakket bij de bovenbuurman afgeleverd. Klant geeft aan helemaal geen bovenbuurman te hebben en de bovenbuurvrouw heeft ook niets aangenomen. Chauffeur heeft geen briefje bij klant in de bus gedaan, bij niet thuis. Het pakket heeft volgens een andere buurvrouw bij de voordeur van de klant gestaan, en toen klant thuis kwam was het pakket weg. Mijn klant wist niet dat het pakket bij de "bovenbuurman"(volgens de chauffeur) omdat er geen briefje in haar brievenbus zat. Na 2 dagen heeft zij bij mij na gevraagd waar haar pakket bleef.
Hierop een dossier opgestart bij vervoerder en de klant heeft daarna navraag gedaan bij de bovenbuurvrouw. Die wist van niets en er bestaat ook geen bovenbuurman.
Het pakket is dus volledig kwijt en ik heb verlies hierop gedraaid. Mijn vervoerder heeft mij de vervoerskosten van het pakket in rekening gebracht. Het nieuwe pakket welke naar de klant ging ook nog eens berekend. Vervolgens heb ik een claim in gedient en jawel ik krijg wel €3,40 vergoed. Heel vreemd terwijl het product wat ik heb verzonden vele malen meer was.
Hoe gaan jullie hiermee om en hebben jullie hier verzekeringen voor afgesloten en waar kan ik die informatie vinden.
Graag jullie advies hoe om te gaan met dit soort problemen.
Groetjes,
Janet