pakket retour ontvangen, klant wil toch ontvangen
Geplaatst: 20 augustus 2014
Hallo,
Ik heb een pakket opgestuurd naar een klant in Belgie. Het pakket is 1x aangeboden en volgens de sticker op de doos is er niemand aangetroffen. Volgens de Track & Trace gegevens is het pakket aangeboden en volgt er een 2e afleverpoging (anders instructie voor ontvanger).
Nu heb ik het pakket retour ontvangen met een stickerr erop Adress error.
Ik heb de klant gemaild en gevraagd naar het juiste adres, volgens haar klopt dit en ze wil het pakket graag alsnog ontvangen.
Wie draait er nu op voor de 'nieuwe' verzendkosten? Het is een dusdanig kleine bestelling dat ik er op moet toeleggen als ik de verzendkosten betaal. Ik heb nog geen rekening ontvangen voor de retourzending.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Gr. Wendy
Ik heb een pakket opgestuurd naar een klant in Belgie. Het pakket is 1x aangeboden en volgens de sticker op de doos is er niemand aangetroffen. Volgens de Track & Trace gegevens is het pakket aangeboden en volgt er een 2e afleverpoging (anders instructie voor ontvanger).
Nu heb ik het pakket retour ontvangen met een stickerr erop Adress error.
Ik heb de klant gemaild en gevraagd naar het juiste adres, volgens haar klopt dit en ze wil het pakket graag alsnog ontvangen.
Wie draait er nu op voor de 'nieuwe' verzendkosten? Het is een dusdanig kleine bestelling dat ik er op moet toeleggen als ik de verzendkosten betaal. Ik heb nog geen rekening ontvangen voor de retourzending.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Gr. Wendy