Ten eerste plaats je dit bericht niet op de juiste plek, ten tweede zitten we niet allemaal 24/7 op het forum, dus als je je registreert om enkel feedback te krijgen, wees dan iets geduldiger.
Ten derde dan toch mijn feedback:
- Ik zie geen USP, zie ook niet hoe lang het duurt voordat een bestelling binnen is. (als ik dieper zoek zie ik het wel, maar een bezoeker/potentiële koper "scant" meer dan hij zoekt, de meeste bezoekers zijn bij onduidelijkheden meteen weg.
- De teksten zijn slordig, zorg voor een goede verdeling in koppen. voorbeeld: (
http://www.yorimeubels.nl/webshop/banke ... yordy.html) ziet er erg rommelig en chaotisch uit, leest niet lekker weg zo.
- Je algemene voorwaarden zijn niet meer rechtsgeldig, een koper heeft het recht binnen 14 dagen zijn retour aan te melden, waarna koper ook weer 14 dagen de tijd heeft het te retourneren.
- Je hebt weinig content en de teksten zijn kort en lezen niet lekker weg, hoe wil je gevonden worden? Op welke zoekwoorden? Ik raad je aan de zoekwoordplanner van Google te gebruiken.
- De meta description: "De goedkoopste in steigerhouten meubelen. De voordeligste en de beste" is nietszeggend. Goedkoopste en voordeligste is hetzelfde, wat is de beste? Wees duidelijk en benoem waarom de klant bij jou moet bestellen ipv de concurrent.
- Je gebruikt een mobiel nummer bij je contactgegevens, het staat professioneler om een vast nr te gebruiken.
Succes!