[yorimeubels.nl]Op en aanmerkingen over mijn webshop

1
Ik ben sinds vorige week een webshop begonnen in steigerhouten meubelen. http://www.yorimeubels.nl nu is mijn vraag aan jullie hoe vinden jullie de shop en hebben jullie op en aanmerkingen die verbeterd moeten worden. Graag zowel positief als negatief. En hoe promoten jullie je webshop om meer bezoekers te krijgen. Ik zit nu ongeveer aan 100 beziekers per dag maar haal er nog geen rendement uit.

Groetjes ton
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: [yorimeubels.nl]Op en aanmerkingen over mijn webshop

6
Ten eerste plaats je dit bericht niet op de juiste plek, ten tweede zitten we niet allemaal 24/7 op het forum, dus als je je registreert om enkel feedback te krijgen, wees dan iets geduldiger.

Ten derde dan toch mijn feedback:

- Ik zie geen USP, zie ook niet hoe lang het duurt voordat een bestelling binnen is. (als ik dieper zoek zie ik het wel, maar een bezoeker/potentiële koper "scant" meer dan hij zoekt, de meeste bezoekers zijn bij onduidelijkheden meteen weg.
- De teksten zijn slordig, zorg voor een goede verdeling in koppen. voorbeeld: (http://www.yorimeubels.nl/webshop/banke ... yordy.html) ziet er erg rommelig en chaotisch uit, leest niet lekker weg zo.
- Je algemene voorwaarden zijn niet meer rechtsgeldig, een koper heeft het recht binnen 14 dagen zijn retour aan te melden, waarna koper ook weer 14 dagen de tijd heeft het te retourneren.
- Je hebt weinig content en de teksten zijn kort en lezen niet lekker weg, hoe wil je gevonden worden? Op welke zoekwoorden? Ik raad je aan de zoekwoordplanner van Google te gebruiken.
- De meta description: "De goedkoopste in steigerhouten meubelen. De voordeligste en de beste" is nietszeggend. Goedkoopste en voordeligste is hetzelfde, wat is de beste? Wees duidelijk en benoem waarom de klant bij jou moet bestellen ipv de concurrent.
- Je gebruikt een mobiel nummer bij je contactgegevens, het staat professioneler om een vast nr te gebruiken.

Succes!

7
baglieto schreef:bericht 14 keer bekeken en niemand die de webshop heb bezocht.
Misschien het bericht volgende keer in de juiste categorie plaatsen?
baglieto schreef:Is er ook iemand die werkelijk een goed advies heb
Lees de reactie van Ward nogmaals door en volg zijn advies op!

Paar kleine tips:
1.) Layout is erg saai / te neutraal - geen look & feel met het product
2.) Verander het standaard favicon van shoppagina voor je eigen favicon
3 t/m 10.) INFORMATIE!!!

Nergens vind ik informatie over:
Levertijden, verzendkosten, materiaal eigenschappen, kleuren, productomschrijvingen etc.etc.
Steigerhouten badkamermeubel HxB 240x140
Ook in andere maten verkrijgbaar. Info via mail
Exclusief kranen, wasbak
Beetje weinig informatie voor een meubel van €579,-
Hoe zien de kleuren eruit, hoe is het e.a. bevestigd? waarom excl. wasbak? garantie, onderhoud etc...

10
De startpagina is eenvoudig en zonder een stortvloed aan informatie en banners, persoonlijk hou ik daar van. Wat ik wel mis is kleur en nog meer mooie afbeeldingen van de produkten. Nu oogt het vrij saai.

Het belangrijkste: nergens worden de verzendkosten gecommuniceerd. Pas als je iets in het winkelmandje hebt gedaan kom je erachter dat die 75 euro bedragen. Dat zou ik als klant absoluut eerder willen weten. En is er ook een mogelijkheid tot het ophalen van de gekochte artikelen? Ik zou beide mogelijkheden aanbieden en dat ook duidelijk vermelden in je webshop.
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!