Pagina 1 van 1

Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door Latte Macchiato
Klant heeft een verkeerd artikel geleverd gekregen. Telefonisch contact gehad en ze zou het terug sturen (op onze kosten) en ik zou de juiste sturen. Goede artikel direct op de post gedaan, maar ik krijg het verkeerde artikel maar niet terug. Ook geen reactie op mailtjes en voor zover ik weet heeft ze nog niets betaald (Afterpay). Ik weet dat het mijn fout is door het verkeerde artikel te sturen, maar ik vind het zo raar en asociaal. Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door rzethof
Een keer meegemaakt, na een schriftelijke sommatie om het terug te sturen of het product te betalen kwam het terug. Wanneer je het 06-nummer hebt kan je er altijd wat SMS'jes of WhatsAppjes sturen, werkt bijzonder goed bij mensen waar bijvoorbeeld de betaling van uit blijft :)

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door Latte Macchiato
Heb verder tel nummer van de klant. Zal inderdaad en brief sturen, en ben benieuwd wat daar op komt. Heel vervelend dit.

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door WebwinkelMeerwaarde
Dat is inderdaad erg vervelend.

Hoe lang loopt dit nu?

Stuur een extra factuur voor beide producten en sommeer de klant binnen 5 werkdagen te betalen, om een boete te voorkomen.

Kijk even naar de wettelijke bedragen voor de boetekosten.

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door WebwinkelMeerwaarde

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 16 december 2015
door Latte Macchiato
Het loopt nu een aantal weken. Zal even op de site kijken.

Is het nog een optie om dit artikel aan haar Afterpay factuur toe te voegen? Daar heeft ze de andere artikelen namelijk mee besteld.

Re: Klant stuurt artikel niet terug

Geplaatst: 17 december 2015
door Michael_
Gewoon beide producten in rekening brengen.

Ik zag hier laatst een topic waar men een factuur stuurde met de mededeling: "Vanwege het feit dat u gekozen heeft beide producten te houden, sturen wij u nu een factuur voor beide artikelen toe"