Klant stuurt artikel niet terug

1
Klant heeft een verkeerd artikel geleverd gekregen. Telefonisch contact gehad en ze zou het terug sturen (op onze kosten) en ik zou de juiste sturen. Goede artikel direct op de post gedaan, maar ik krijg het verkeerde artikel maar niet terug. Ook geen reactie op mailtjes en voor zover ik weet heeft ze nog niets betaald (Afterpay). Ik weet dat het mijn fout is door het verkeerde artikel te sturen, maar ik vind het zo raar en asociaal. Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Re: Klant stuurt artikel niet terug

2
Een keer meegemaakt, na een schriftelijke sommatie om het terug te sturen of het product te betalen kwam het terug. Wanneer je het 06-nummer hebt kan je er altijd wat SMS'jes of WhatsAppjes sturen, werkt bijzonder goed bij mensen waar bijvoorbeeld de betaling van uit blijft :)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Klant stuurt artikel niet terug

7
Gewoon beide producten in rekening brengen.

Ik zag hier laatst een topic waar men een factuur stuurde met de mededeling: "Vanwege het feit dat u gekozen heeft beide producten te houden, sturen wij u nu een factuur voor beide artikelen toe"