Hartelijk dank voor de reacties tot nu toe. Ik zat zelf al met aantal punten die ik te horen heb gekregen, dus dat bevestigd inderdaad dat er (misschien) wat aan gedaan kan worden. Natuurlijk geef ik ook graag even feedback op de comments die ik heb gekregen.
Hallo, (blijkbaar heb jij geen naam)
Mijn naam is Dhr Mac-Intosh. Vergeten bij te zetten

.
1) Het valt mij op dat bij de bewegende beelden het eerste plaatje het Euroteken op een andere regel staat dan de prijs.
2) De contact gegevens in een heel ander letterteken (ouderwets) dan de rest van de gegevens.
1)Het eerste plaatje heeft puur te maken met de computerscherm waarvan de website wordt bezocht. Als desktopcomputer heb ik een scherm van 27 inch. Hier wordt dit niet zo weergegeven. Op mijn smartphone weer wel. Op andere schermen die kleiner zijn soms wel en soms niet, afhakelijk van de schermgrootte.
Dit geldt overigens niet alleen voor mijn website, maar is praktisch met elke website het geval. Ik heb dit uitgeprobeerd met mijn desktopcomputer en laptop. Toen ik verschillende websites vergelijkte vanaf deze 2 bronnen kwam ik tot de conclusie dat woorden van verschillende zinnen op dezelfde regels beginnen maar ergens anders eindigden. Zelfs afbeeldingen kregen soms een heel andere positie. Probeer het zelf maar even na zou ik zeggen.
2)Opmerkelijke comment. Nooit eerder gehoord of gezien. Maarja... voor een stukje van 5 regels zeggen dat een letterteken niet juist of oud is.
LET OP:
Hoe zit het met de "mogelijke" rechten van sterren waarvan jij de foto's gebruikt?
Dit is allemaal geregeld. De sterren staan bij ons onder contract en deze ontvangen commisie.
13 slides in de slider? beetje te veel... na 3 slides bekeken te hebben haakt 86% van de klanten af.
Mee eens. Ik ben zelf ook bijna tot geen tot webwinkels tegengekomen die zoveel slides hebben. Vaak is de limiet echt 5 max. Met de heropening van de vernieuwde website wilde ik maar al te graag veel vertellen, maar dit is inderdaad niet the right way.
Ik moest twee keer kijken waar de producten stonden... Ik had al bijna op de mevrouw met een koptelefoon op gedrukt om producten te zien.
99 van de 100 bezoekers (niet op mijn website overigens, maar over het algemeen) weten vrijwel direct, gaat bijna automatisch, dat producten zijn de vinden of in de sidebar of in de headbar.
Als je als webwinkelier (ik neem aan dat je dat bent) een webwinkel bezoekt en niet eens eerst op deze 2 plaatsen checkt vindt ik dat een grote schaamte.
De logo's van alle betaalmogelijkheden zijn naar mijn smaak veel te groot en te opdringerig. Net als de logo's van de addthis toolbar.
Ik ben het inmiddels gewend, maar toen ik dit voor het eerst te zien kreeg was het ook mijn eerste gedachte dat ze vrij groot zijn.
De blokken in het hoofdscherm zou ik allemaal dezelfde breedte maken.
De middelste blok boven is inderdaad wat korter dan de 2 ernaast. Als je goed naar de content kijk zal je wel snappen waarom. Dit doet de webshopsysteem automatisch, wanneer er met een 'speciale prijs' wordt gewerkt. Anders is de blok 'te klein'.
Voor de reviewblok onder geldt overigens hetzelfde. Alhoewel ik daar zelf een limiet qua woorden kan instellen die zichtbaar, moet zijn. Ik zou daar bij wijze van spreke een limiet van 100 woorden kunnen zetten en dan lees je de hele review af, maar dan moet je je voorstellen dat de blok nog langer wordt. Circa 25 a 30 woorden vindt ik echt max. Indien er voor minder woorden wordt gekozen zijn veel revieuws niet 'krachtig', behalve de korte reviews dan. Maar voor langere reviews moeten er echt circa 25 woorden worden weergeven om hem 'krachtiger' over te brengen, want niet iedereen gaat naar het volledige review overzicht om daar de volledige review te lezen. Met zo'n stukje zou je het echt moeten doen, ook al wordt de review niet helemaal weergeven. Dat de blok daardoor een stukje langer wordt vindt ik dan geen issue.
Verder kloppen je Algemene Voorwaarden niet. Volgens die voorwaarden mag ik niets retourneren... nou kan ik me voorstellen met extensions en weaves etc. Maar shampoo ed. mag ik terugsturen die zijn niet persoonlijk van aard en kan je dus niet uitsluiten van het recht op retour binnen de 'zichttermijn' .
Deze producten zijn wel degelijk persoonlijk van aard. Hierover heb ik contact gehad met thuiswinkel.org. Ik kan never controleren of een shampoo of bijvoorbeeld een haarcréme gebruikt is en vervolgens is geretourneerd. Een fles shampoo, conditioner of wat anders zou makkelijk met bijvoorbeeld water kunnen worden gevuld en worden geretourneerd.
Binnenkort laat ik mij certificeren voor een keurmerk en daar heb ik het uitgebreid met thuiswinkel.org over gehad, hoe dan te handelen.
De oplossing die hieruit is gekomen is door de producten met speciale stickers te voorzien. Zodra de seal gebroken is mag er niet geretourneerd worden, want anders is de kans op gebruik groot aangezien dit ook niet door mij te controleren is. In overleg met thuiswinkel.org heeft dit idee plaatsgevonden en een dergelijk systeem opzetten mag volgens hun wel.
De rewardpoints addon is nog in het Engels.
Ik maak gebruik van Magento. Zoals je weet is dit een Engels systeem. Elke module is zowat in het Engels en alles vertalen kan niet altijd. Helaas zijn hier en daar nog wat stukjes in het Engels.
Ik mis de SSL beveiliging in het betaalscherm waar ik mijn persoonlijke gegevens moet invullen.
Kan jij me misschien hier meer over vertellen? Hoe ik dat kan doen etc?
Haal de achtergrond weg! Die twee modelen links en rechts maken dat ik de site gelijk weg klik! Veelste druk! Daarna kijk ik wel weer verder
Ik zie dit als een mening. De achtergronden zijn makkelijk te veranderen. Ik heb er heel wat gemaakt, zodat ik bijvoorbeeld elke week de website een nieuwe look kan geven. Ook zal ik wel eens geen achtergrond gebruiken. Uit onderzoek van klanten blijkt dat ze dit erg prettig vinden om een model te zien met 'perfect hair'. Van 1 van mijn klanten die lijdt aan een haarziekte zei ze zelfs dat het een verademing is, en voor haar reden is om verder te klikken.
Allemaal bedankt voor de feedback. Ik sta natuurlijk voor meer feedback open ter verbetering van mijn website, dus deze is dan ook meer dan welkom. Een aantal punten zal ik zeker overwegen om te veranderen wanneer mijn website weer onder handen wordt genomen, in de zin van de zaken die niet zo 1, 2, 3 te veranderen zijn.