Pagina 1 van 1

Pakket volgens Track&Trace afgeleverd

Geplaatst: 10 september 2011
door yannickvdb
Beste,

Enige tijd geleden was een bestelling geplaatst in mijn webshop, deze uiteraard correct verzonden en de klant zijn Track&Trace code toegestuurd.

Op de site van PostNL staat dat het pakket is afgeleverd, alleen de klant beweert anders. Ook beweert deze dat geen briefje bij het pakket is bijgevoegd. Kan ik een procedure starten bij PostNL, of wat is nu de normale gang van zaken zodat de klant zijn pakket gewoon ontvangt?

Met vriendelijke groet,
yannick

Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd

Geplaatst: 10 september 2011
door PaulG
Pakket niet ontvangen en er zat geen briefje bij. Waarbij? Als een klant niets ontvangt gaan ze ook niet vertellen dat er niets bij zat...

Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd

Geplaatst: 10 september 2011
door Dirkjan
Netste is inderdaad om bij PostNL te beginnen. Hebben ze een handtekening of leverbewijs? Kan het bij de buren zijn afgeleverd? Etc.

Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd

Geplaatst: 13 september 2011
door Tanya
Ik heb hetzelfde aan de hand, PostNL zegt niets te kunnen doen omdat het pakket niet aangetekend is verstuurd.

Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd

Geplaatst: 13 september 2011
door eentje
en dan heeft PostNL helemaal gelijk.

Het is jou keus of je her risico wil nemen om zonder handtekening retour te versturen.