Pakket volgens Track&Trace afgeleverd
Geplaatst: 10 september 2011
				
				Beste,
Enige tijd geleden was een bestelling geplaatst in mijn webshop, deze uiteraard correct verzonden en de klant zijn Track&Trace code toegestuurd.
Op de site van PostNL staat dat het pakket is afgeleverd, alleen de klant beweert anders. Ook beweert deze dat geen briefje bij het pakket is bijgevoegd. Kan ik een procedure starten bij PostNL, of wat is nu de normale gang van zaken zodat de klant zijn pakket gewoon ontvangt?
Met vriendelijke groet,
yannick
			Enige tijd geleden was een bestelling geplaatst in mijn webshop, deze uiteraard correct verzonden en de klant zijn Track&Trace code toegestuurd.
Op de site van PostNL staat dat het pakket is afgeleverd, alleen de klant beweert anders. Ook beweert deze dat geen briefje bij het pakket is bijgevoegd. Kan ik een procedure starten bij PostNL, of wat is nu de normale gang van zaken zodat de klant zijn pakket gewoon ontvangt?
Met vriendelijke groet,
yannick