Beste,
Enige tijd geleden was een bestelling geplaatst in mijn webshop, deze uiteraard correct verzonden en de klant zijn Track&Trace code toegestuurd.
Op de site van PostNL staat dat het pakket is afgeleverd, alleen de klant beweert anders. Ook beweert deze dat geen briefje bij het pakket is bijgevoegd. Kan ik een procedure starten bij PostNL, of wat is nu de normale gang van zaken zodat de klant zijn pakket gewoon ontvangt?
Met vriendelijke groet,
yannick
Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd
2Pakket niet ontvangen en er zat geen briefje bij. Waarbij? Als een klant niets ontvangt gaan ze ook niet vertellen dat er niets bij zat...
Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd
3Netste is inderdaad om bij PostNL te beginnen. Hebben ze een handtekening of leverbewijs? Kan het bij de buren zijn afgeleverd? Etc.
Nu op mijn weblogs:
Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd
4Ik heb hetzelfde aan de hand, PostNL zegt niets te kunnen doen omdat het pakket niet aangetekend is verstuurd.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Pakket volgens Track&Trace afgeleverd
5en dan heeft PostNL helemaal gelijk.
Het is jou keus of je her risico wil nemen om zonder handtekening retour te versturen.
Het is jou keus of je her risico wil nemen om zonder handtekening retour te versturen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl