Ik heb even snel gekeken en een paar dingen vallen op:
- geen adresgegevens
- geen achterafbetaalmethode (bv rembours) en geen mogelijkheid tot overboeking. Er zijn altijd mensen bij die niet via I-deal willen betalen.
- telefonisch slecht bereikbaar, 2 uur per dag?
Hoelang krijg ik garanatie op de producten?
Dat is ook niet zo'n fraaie.
Je geeft tegenstrijdigheden aan met het beschadigen bij het transport:
Tevens beschadigingen tijdens het verzenden zijn op uw risico, wij adviseren u daarom dan ook om een transportverzekering te overwegen indien het om een waardevolle zending gaat.
In de algemene voorwaarden schrijf je het volgende:
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Voor de duidelijkheid; je bent wel verantwoordelijk.
Verder oogt het geheel wat saai. Veel wit, beetje kleur kan geen kwaad.
Leuke header doet veel.
Voorlopig genoeg om even mee vooruit te kunnen.