Re: [mijnhuisbeveiligikzelf.nl] graag jullie feedback

2
Ik heb even snel gekeken en een paar dingen vallen op:

- geen adresgegevens
- geen achterafbetaalmethode (bv rembours) en geen mogelijkheid tot overboeking. Er zijn altijd mensen bij die niet via I-deal willen betalen.
- telefonisch slecht bereikbaar, 2 uur per dag?
Hoelang krijg ik garanatie op de producten?

Dat is ook niet zo'n fraaie.

Je geeft tegenstrijdigheden aan met het beschadigen bij het transport:
Tevens beschadigingen tijdens het verzenden zijn op uw risico, wij adviseren u daarom dan ook om een transportverzekering te overwegen indien het om een waardevolle zending gaat.
In de algemene voorwaarden schrijf je het volgende:
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Voor de duidelijkheid; je bent wel verantwoordelijk.

Verder oogt het geheel wat saai. Veel wit, beetje kleur kan geen kwaad.
Leuke header doet veel.

Voorlopig genoeg om even mee vooruit te kunnen.

3
Beste Ilonajoy,

Hartelijk dank voor de op/aanmerkingen, hier kan ik zeker wat mee!
- Telefonische bereikbaarheid heb ik uitgebreid
- In de algemene voorwaarden de adresgegevens toegevoegd
- Betreffende de vooruitbetaling, ik heb de optie voor bank-overschrijving toegevoegd.
- Het stukje rembours moet ik even bekijken hoe ik dit ga inrichten, zeker wel een optie. Voor nu zal ik dit even op mijn to-do-lijstje zetten, wordt rembours veel gebruikt bij jullie?
- Ik denk dat het stukje betreffende de verantwoodelijkheid bij verzenden niet goed is geinterpreteerd; ik leg enkel de verantwoording van verzending bij de klant enkel waar het om een retourzending gaat, en adviseer daar waar het om grote waarde gaat deze zending te verzekeren.
In de algemene voorwaarden heb ik het over verzending van mij naar de klant, uiteraard ligt daar altijd de verantwoording bij mij, dit kan ook niet anders volgens mij.
Ik heb de betreffende zin in het kopje retouren even aangepast, zodat het duidelijker is waar het om gaat.

Hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek!

4
- Laat een header'of professioneel logo maken. (Dat eigen gemaakte logo mhbiz.nl ziet er niet uit namelijk).
- Probeer iets meer kleur in de website te brengen, oogt beetje saai nog. Uiteraard niet teveel felle kleuren, past niet bij dit thema.
- Niet zoveel onzin links op de linkpagina. Zoek enkel echt gerelateerde websites/startpagina's.
- Ik zou het zoekveld links in de menu weghalen, je hebt het rechtsboven ook al staan. 2x is teveel naar mijn mening.
- Ik zou het contactformulier ook bij de menu categorie Informatie neerzetten, je hebt het momenteel helemaal onderaan wat niet zo opvalt. Zo zullen mensen dus niet snel even snel wat vragen. (misschien vinden mensen de hele contact knop zelfs wat niet wat ook onbetrouwbaar overkomt.)

Dit is zo wat ik zie na één minuutje kijken, succes met het verbeteren van je website.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Stukje uit de Algemene Voorwaarden:
Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen.
Hoe bied jij dit aan? Niet. Hoe moet ik als klant een bedrijf vertrouwen die zijn eigen Algemene Voorwaarden niet serieus neemt?

Verder slaat artikel 15 van de AV nergens op... gevalletje klok klepel.

Verder voor een beveiligingsbedrijf geen beveiligde checkout te hebben....
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

7
Hartelijk dank voor de feedback van jullie allemaal!

We zijn inmiddels hard aan het werk om dit alles te verwerken, de belangrijkste zaken zijn al gebeurd naast de zaken die ik al eerder had gemeld:
- Betaling via rembours (zodat dit ook weer aansluit op de algemene voorwaarden, uiteraard nemen we deze zeer serieus!)
- SSL certificaat is aangevraagd voor de beveiligde checkout
- Contactbutton is aangemaakt onder het kopje "Informatie" voor de betere vindbaarheid
- Zoekveldje links verwijderd
- Artikel 15 in de algemene voorwaarden was overbodig, dus verwijderd
- We zijn bezig met "kleur" te bepalen, ik wil echter de site mooi strak houden (gezien dit het beste past bij dit onderwerp naar mijn mening).

Nogmaals hartelijk dank allemaal!