Incasso Belgie?
Geplaatst: 03 november 2011
Wij zijn een poos geleden zo 'niet slim' geweest om een bestelling zo te verzenden zonder dat de betaling binnen was. We kenden de klant van een forum, hadden regelmatig contact, dus hebben we deze klant vertrouwd.
Na een paar keer gemaild te hebben over de uitblijvende betaling hebben we eenmaal een bericht gehad. Dat hij dacht dat zijn vriendin heeft betaald, maar vriendin dacht dat hij had betaald. Ik dacht dat het toen wel geregeld zou zijn, maar niks niet. Er is nog steeds geen betaling.
Mails worden niet op gereageerd, telefoonnummer heb ik niet.
Hoe aan te pakken?
Ik wil er eigenlijk wel actie mee ondernemen.
Na een paar keer gemaild te hebben over de uitblijvende betaling hebben we eenmaal een bericht gehad. Dat hij dacht dat zijn vriendin heeft betaald, maar vriendin dacht dat hij had betaald. Ik dacht dat het toen wel geregeld zou zijn, maar niks niet. Er is nog steeds geen betaling.
Mails worden niet op gereageerd, telefoonnummer heb ik niet.
Hoe aan te pakken?
Ik wil er eigenlijk wel actie mee ondernemen.