@Ward
- Goed idee om de URL's te vertalen + voordelen ga ik naar andere pagina leiden.
- De error van "sorteren" ben ik reeds aan het uitzoeken maar nog geen oplossing gevonden.
- Wat betreft de consistentiefout: bij "Girls" staat "Kruippakjes & Rompers", bij "Boys" staat "Rompers & kruippakjes" in omgekeerde volgorde. Hetzelfde geldt voor "Truien & Vesten" versus "Vesten & Truien"; dit komt omdat ik geen categorieën kan aanmaken met dezelfde naam. Ik kan hier dus jammer genoeg weinig aan veranderen.
- De betalingsmogelijkheden zijn overschrijving en paypal. Ik heb bewust het paypal logo weggehaald bij de creditcards omdat sommige mensen denken dat ze enkel met paypal kunnen betalen als ze een paypal rekening hebben en op die manier sneller zullen afhaken. In de toekomst wil ik wel met ogone of ideal werken maar ik wou die investering nu nog niet doen.
Bedankt voor je analyse en tips !
@RicardoV
- Jouw kritiek ivm het lettertype nl snap ICT vind ik niet terecht. Ik schrijf hier ook niet gans mijn site in maar enkel titels of korte teksten. Tot hier toe nog geen reactie gehad dat dit niet leesbaar zou zijn.
- ivm de wazigheid bij "bestelling plaatsen" heb je misschien wel een punt en is de grijs-blauwe tekst niet zeer duidelijk. Ik heb deze nu donkerder gemaakt. En de layout netjes gezet. Door de icoontjes in te voegen werd het een eerder rommelige tekst.
- betaling loopt zoals hierboven reeds uitgelegd via paypal
- twitter account is er maar button moet nog op site geplaatst worden
- Wat betreft de "gedragen kleding". Dit gaat niet over het passen van de kleding maar wel over kleding bestellen dan een paar keer dragen om dan later terug te sturen. Ik denk niet dat dit de bedoeling kan zijn !
- Wat betreft de verzendkosten in de AV kan ik jou niet volgen. De verzendkosten staan erin voor BELGIE en dan nogmaals voor INTERNATIONAAL. Dit zijn andere levertermijnen en kosten en worden apart beschreven. Ik zie niet in wat hier fout mee is of wat hier niet van zou kloppen ??
- Cadeaubon niet inwisselbaar voor geld -> goed punt, zal ik vermelden
Indien u een bepaald artikel wenst om te ruilen omdat de maat niet correct is of om een andere reden, dient u ons hiervan via e-mail (
info@kleerkastje.be) op de hoogte te brengen binnen de 3 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Er staat dus niet dat je 3 dagen retourrecht hebt. Je hebt 14 dagen retourrecht in Belgie. Er staat dat als het product voor bovenstaande redenen niet aan de wensen voldoet, je ons binnen de 3 dagen op de hoogte kan brengen. Sowieso blijft het recht van 14 dagen retourrecht gelden. Maar op die manier kunnen wij sneller een andere maat of kleur reserveren voor die klant.
- geen SSL verbinding -> goed punt
- euroteken ervoor -> goed punt
Bedankt voor je feedback.