Pagina 1 van 1
Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 07 februari 2013
door Herbel
Dit heb ik nou echt nog nooit meegemaakt, een klant die voor 6 euro iets besteld en de optie rembours heeft aangevinkt (+15 euro) en dus 21 euro wil gaan betalen aan de postbode voor 4 stuks van een item dat ik ook per 20 en 50 en 100 verkoop. Word ik hier nou in de maling genomen of zal ik het toch gewoon verzenden?
Met vriendelijke groeten
Re: Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 07 februari 2013
door vampirelord
even bellen / mailen met de klant ?
Re: Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 07 februari 2013
door Herbel
Ja heb ik gedaan, een mailtje gestuurd aangezien geen tel. nummer is opgegeven. Maar in principe is het bij mij voor 17:00 besteld morgen in huis. Als hij dan een mailtje te laat ziet maar z'n bestelling wel op tijd heeft geplaatst vind ik dat erg slordig.
Re: Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 07 februari 2013
door Cardexchange.com
Goede kans dat de zending retour komt en dat jij met de kosten blijft zitten. Een dergelijke order zou ik zonder contact met de klant niet verzenden.
Re: Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 07 februari 2013
door Herbel
Exact. Daarnaast ben ik ook niet gewend orders van minder dan ongeveer 150 a 200 euro onder rembours te verzenden. Laat staan eentje van 6! Misschien dat de bewuste klant een enorme berg zwart geld heeft liggen maar het lijkt me sowieso een raar verhaal. Ik heb ook besloten niet te verzenden zonder tweede bevestiging. Zelfs als hij wel "bevestigd" twijfel ik eigenlijk nog...
Re: Rembours voor 6 euro
Geplaatst: 14 februari 2013
door inetverhuurshop
Hoe is het nog afgelopen?