Dit heb ik nou echt nog nooit meegemaakt, een klant die voor 6 euro iets besteld en de optie rembours heeft aangevinkt (+15 euro) en dus 21 euro wil gaan betalen aan de postbode voor 4 stuks van een item dat ik ook per 20 en 50 en 100 verkoop. Word ik hier nou in de maling genomen of zal ik het toch gewoon verzenden?
Met vriendelijke groeten
Re: Rembours voor 6 euro
3Ja heb ik gedaan, een mailtje gestuurd aangezien geen tel. nummer is opgegeven. Maar in principe is het bij mij voor 17:00 besteld morgen in huis. Als hij dan een mailtje te laat ziet maar z'n bestelling wel op tijd heeft geplaatst vind ik dat erg slordig.
Re: Rembours voor 6 euro
4Goede kans dat de zending retour komt en dat jij met de kosten blijft zitten. Een dergelijke order zou ik zonder contact met de klant niet verzenden.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Rembours voor 6 euro
5Exact. Daarnaast ben ik ook niet gewend orders van minder dan ongeveer 150 a 200 euro onder rembours te verzenden. Laat staan eentje van 6! Misschien dat de bewuste klant een enorme berg zwart geld heeft liggen maar het lijkt me sowieso een raar verhaal. Ik heb ook besloten niet te verzenden zonder tweede bevestiging. Zelfs als hij wel "bevestigd" twijfel ik eigenlijk nog...
Re: Rembours voor 6 euro
6Hoe is het nog afgelopen?
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.