Ik denk door te veel tekst en te weinig afbeeldingen van producten.
De producten die je bovenaan je homepage hebt, daar zou ik prijzen bij zetten en bv. meer info>>. Het is nu niet te zien dat je die producten ook kan kopen. Ik zag ze eerst aan voor opvulling, het is dat ik met m'n muis erover ging...
Onderaan heb je nog meer afbeeldingen, maar die zijn dus wel gewoon ter info....daar zou ik ook prijzen bij zetten met link.
Je begint je homepage ook met veel informatie over je producten, dat is heel goed, maar persoonlijk zou ik de tekst niet zo verspreiden over de gehele pagina, maar wat meer bij elkaar zetten en er veel meer producten op zetten. Je homepage geeft de eerste indruk. Je moet het zien als een gewone winkel waar je langsloopt, je werpt 1 blik naar binnen en wat je dan ziet bepaalt of je wel of niet naar binnen gaat.
Persoonlijk zou ik ook de letters van je shopnaam inkleuren, ze vallen nu erg weg.
Je zou ook wat info in je title balk (helemaal boven de adres balk) kunnen zetten, misschien een leuke slogan of een bondige tekst van wat je verkoopt? Nu staat er alleen Green Energy Toys. Je kan dat aanpassen per pagina.
Google pikt deze tekst ook op in zoekmachines.
Ik vind je producten wel heel leuk
Verzend je je bestellingen ook in gerecycled materiaal? Zou er heel goed bijpassen
