2
Het is en blijft een mijnwebwinkel winkel. Maar desondanks ziet het er lekker fris uit. En een erg leuk product!

Ik mis alleen wel informatie over het bedrijf hierachter, ik zou dus zelf hier niet snel kopen.

Verder kun je op de voorpagina niet verder klikken op de afbeeldingen. Ik zou hier persoonlijk meteen een (aanbiedings)prijs bij zetten en doorlinken naar de productpagina of de winkelwagen.

Even SEO gesproken... ik snap niet veel van dit soort links: http://www.greenenergytoys.nl/a-1181818 ... m-kidzlabs

Waarom niet een meer nederlandse benaming, dan kun je ook beter targeten met zoekwoorden.

Betaalmethode is alleen vooraf overmaken? Geen iDEAL oid? Komt niet over als een professionele webwinkel en zal de conversie niet ten goede komen.

ps: op mijn scherm herhaalt de achtergrond zich, hier zou je ook een andere oplossing voor kunnen verzinnen of kies een achtergrondafbeelding die zich leent om te repeteren.

Succes verder!
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Ik heb weer wat aanpassingen gedaan op mijn website, oa video's toegevoegd. Het aantal bezoekers neemt langzaam toe.

Zijn er nog (nieuwe) forum leden met een frisse en kritische blik die opmerkingen hebben over de webshop http://www.greenenergytoys.nl ?

Bedankt.
Groen Speelgoed
www.greenenergytoys.nl

6
Als ik naar je winkel kijk heb ik nog niet echt het idee/gevoel dat ik te maken heb met een winkel. Het komt meer bij mij over als een informatieve site, bv een site van Nuon ofzo. Ik heb hem ook aan iemand anders laten zien (eerste indruk) en die zei precies hetzelfde. Weet nog niet precies waar het aan ligt..

Zag trouwens dat er een startpagina is voor zonne-erergie producten.
www.solarstart.nl, misschien handig om te daar aan te melden?
Zag er maar 1 staan die speelgoed verkoopt.
Dat bedrijf levert ook B to B, maar misschien is dit jouw leverancier al?!

Boogo (zonne-energie.boogolinks.nl) is ook zo'n startpagina, daar kon ik je ook niet op vinden..

Succes

7
Bedankt voor je reactie.
Ben toch wel benieuwd waarom de eerste indruk niet aan een winkel maar aan een info site doet denken.
Is het de opbouw, tekst...?
Groen Speelgoed
www.greenenergytoys.nl

8
Ik denk door te veel tekst en te weinig afbeeldingen van producten.

De producten die je bovenaan je homepage hebt, daar zou ik prijzen bij zetten en bv. meer info>>. Het is nu niet te zien dat je die producten ook kan kopen. Ik zag ze eerst aan voor opvulling, het is dat ik met m'n muis erover ging...
Onderaan heb je nog meer afbeeldingen, maar die zijn dus wel gewoon ter info....daar zou ik ook prijzen bij zetten met link.

Je begint je homepage ook met veel informatie over je producten, dat is heel goed, maar persoonlijk zou ik de tekst niet zo verspreiden over de gehele pagina, maar wat meer bij elkaar zetten en er veel meer producten op zetten. Je homepage geeft de eerste indruk. Je moet het zien als een gewone winkel waar je langsloopt, je werpt 1 blik naar binnen en wat je dan ziet bepaalt of je wel of niet naar binnen gaat.

Persoonlijk zou ik ook de letters van je shopnaam inkleuren, ze vallen nu erg weg.

Je zou ook wat info in je title balk (helemaal boven de adres balk) kunnen zetten, misschien een leuke slogan of een bondige tekst van wat je verkoopt? Nu staat er alleen Green Energy Toys. Je kan dat aanpassen per pagina.
Google pikt deze tekst ook op in zoekmachines.

Ik vind je producten wel heel leuk :D
Verzend je je bestellingen ook in gerecycled materiaal? Zou er heel goed bijpassen :wink:

9
Ik ben het eens dat het meer op een info site lijkt dan op een webshop.

De naam is inderdaad ook niet erg duidelijk/leesbaar. Komt oa door het lettertype, geldt ook voor de begeleidende tekst.

De site geeft in eerste instantie veel info maar geen prijzen.

De tekst rechts is geen opvaller, ik vind de letters ook te klein en de onderstreping maakt het slechter leesbaar. Het ziet er in eerste instantie ook niet klikbaar uit. Knoppen maken?

Pas helemaal onderaan zie je een ideal logo. Het eerste visuele teken dat je wat kan betalen, maar nog niet dat het om een webshop gaat.

En voor mijzelf gezien, een webshop heeft vaak links de navigatie en rechts een winkelwagentje, jij hebt geen van beide.

Al met al, ik klik hier direct weer weg als ik op zoek ben naar een webshop.

Ah, ik zie nu pas (na 5 keer kijken) dat er winkelwagentje staat in een balkje bovenaan.... Het feit dat ik hier continu overheen las zegt denk ik al wel dat het niet opvalt.

Ook wat positiefs haha... Ik vind de site qua kleur mooi en fris en het idee erg leuk.

Re: Oordeel over nieuwe webshop

11
Vind het wel toffe artikels die je hebt,maar zou er toch nog meer uitleg bij geven en meer foto's van bijzetten.

bijvoorbeeld bij "Luxe powerset met zonnepaneel" kan je 5modellen maken, maar er staat niet bij wat. (je moet er een verhaaltje van maken, precies of je er zelf mee speelt)
En er is alleen een foto bij van de doos.
Als je meer foto's en tekst hebt bijstaan , word je ook beter gevonden door zoekmachines.

bij "Solar Generation Kosmos" staan er dan wel enkele foto's, maar niets van uitleg.

zet je video's ook nog eens extra (link) bij de artikels waar het van toepassing is.