Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

novi fashion

Wat vind jij van Novi Fashion?

30 april 2021

Goedeavond iedereen!

Wij zijn bezig om een uitgebreide webshop op te zetten waar je al je kleding kunt shoppen van verschillende aanbieders.
Denk hierbij aan de bekende merken zoals G-star, Tommy, Bjorn Borg etc etc.

Graag willen wij van novifashion jullie feedback wat jullie graag willen zien op de site of wat jullie juist missen.
De webshop is te vinden op www.novifashion.nl en suggesties mag je eventueel mailen naar info@novifashion.nl

We horen graag van jullie en hopen dat jullie uiteindelijk onze nieuwe vaste bezoekers gaan worden.

Groeten Robbert
Team Novi Fashion

PaulG

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

30 april 2021

Deze site is niet bereikbaar
Zo jammer als je iets post en dan werkt het niet. Ik denk dat je als ondernemer zulke fouten niet mag maken. Zoiets controleer je toch eerst na het posten.

frafra

01 mei 2021

Als je de naam zoekt in google dan kom je wel op de website. Via de link werkt het inderdaad niet.

Heb je wel toestemming voor het gebruik van die reclames?
De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc. 
Zou haast zeggen dat de webshop nep is.

Dirkjan
Admin
Contacteer:

05 mei 2021

De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc.
Helaas deel ik deze mening. De site lijkt nog niet helemaal af. Veel rubrieken zijn leeg en zelf zou ik hier niet bestellen.
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht