Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Ja of anders http://www.alleenvoorwebwinkeleigenaren ... enforum.nl? Wel weer beetje lange URL, dan bekt webwinkelforum.nl net even lekkerderBij webwinkelforum zou ik als consument ook snel kunnen denken dat ik hier iets kon posten m.b.t. webwinkels. Webwinkeleigenarenforum.nl of iets dergelijks zou deze verwarring iets meer voorkomen
Vorige week belde ik AfterPay met de vraag wanneer ze mijn creditnota uit gingen keren. Bleek dat ze door een foutje per ongeluk te laat waren met uitkeren. Als zakelijk klant dus. In het keuze menu van hun speciale zakelijke nummer was er een 'optie 4: heeft u vragen over uw nota of factuur?'. Ik druk optie 4 in. Krijg je te horen 'bel voor vragen over uw factuur naar onze consumentenlijn 0900-... de verbinding wordt nu verbroken'. Soms slaan die keuzemenu's dus wel een beetje de plank mis.Bij de helpdesk van de post vragen ze dat ook: bent u een zakelijke klant toets 1 (word je doorverbonden) Ben je een consument: toets 2, krijg je een preek dat je alles op de website http://www.enz.nl kunt vinden.